Po kolei.Marcel2727 napisał(a):Dla pewności, bo już mam mętlik. Wiem, że jak mamy D-1 to dotyczy on całej długości drogi chyba, że wystąpi D-2 - oczywiście może być na tej drodze znak ustąp pierwszeństwa lub STOP, ale dotyczy on tylko danego skrzyżowania i następne jest już z pierwszeństwem i teraz z czego to zrozumiałem po ruchu okrężnym i skrzyżowaniu równorzędnym kolejne skrzyżowania już z pierwszeństwem nie są.
Znak D-1 mówi o drodze z pierwszeństwem. Droga z pierwszeństwem oznaczona D-1 obowiązuje do znaku D-2 który mówi o końcu drogi z pierwszeństwem, stawia się go np przed skrzyżowaniem na którym jest umieszczony znak A-7.
Droga z pierwszeństwem jeżeli nie jest odwołana znakiem D-2 może przebiegać przez skrzyżowania, ale równie dobrze może kończyć się na skrzyżowaniu znakiem A-7 lub B-20 lub A-5 lub C-12+A-7
Dalej za tym skrzyżowaniem by droga znów miała status pierwszeństwa stawiany jest znów znak D-1 (chyba że ktoś ukradł albo zapomniał postawić). Tak samo z SoRO jak i A-5
Czyli po prostu D-1 obowiązuje albo do D-2 albo do skrzyżowania równorzędnego A-5 albo do skrzyżowania SoRO z A-7, albo do skrzyżowania z A-7 lub B-20.
To powinno zamknąć gębę @JAKUB i jego rewelacjom
@Marcel2727 najprościej będzie tak:
jeżeli jedziesz drogą z pierwszeństwem i dojeżdżasz do skrzyżowania i nie ma D-2, lub nie ma A-7,lub nie ma B-20, lub nie ma C-12+A-7, lub nie ma A-5 na drodze którą dojeżdżasz to nadal jedziesz drogą z pierwszeństwem przez skrzyżowanie i za nim, do następnego skrzyżowania, a na nim powtarzasz powyższy algorytm - i tak w kółko