Cyryl napisał(a):pas włączający ma ponad 1km długości,
no i powinno wystarczyć dla "normalnego" kierowcy by rozpędzić pojazd do prędkości zbliżonej lub nawet szybszej od pojazdów poruszających się pasem obok co pozwoli na płynną zmianę pasa który się kończy
Cyryl napisał(a):...a linia ciągła oddzielająca go od pozostałych chyba 400m:...
powinno wystarczyć by nawet @yorki zrozumiał, że dawno minął skrzyżowanie
Cyryl napisał(a):teraz trzeba odpowiedzieć sobie na dwa pytania:
1. po co kierowca jadący S-5 ma wjeżdżać na nasz pas, który się kończy?
może się, nie skończyć, może przechodzić w pas wyłączenia
może kierowca pojazdu trzy literowego w którym nie montują kierunkowskazów miał już dość szeryfa janusza i chce wykorzystać pas do wyprzedzenia zawalidrogi?
Cyryl napisał(a):2. czy będąc ponad kilometr od MOP w okolicy następnej miejscowości - Wysoki Kościół jesteśmy jeszcze włączającym się do ruchu?
a wystarczy wiedzieć co to przecięcie kierunków ruchu i głupiego pytania by nie było
https://www.google.pl/maps/@50.0897543, ... 312!8i6656da rady bez pasa włączenia?
Cyryl napisał(a):w dalszym ciągu twierdzę, że postawienie znaku A-7 na wyjeździe MOP nie zmienia nic w pierwszeństwach komu i kiedy udzielić
jeszcze raz bo widzę nie czytasz ze zrozumieniem kto co pisze: znaki P tzw poziome nie obowiązują o ile ich nie widać: starte, zasypane śniegiem itp
znak A-7 to taka zbędna wymuszona potrzeba
Cyryl napisał(a):nie wjeżdżały na tą drogę z prędkością 20-30km/h stwarzając zagrożenie dla siebie i pojazdów jadących z dużą prędkością. są pojazdy (osobowe), które prędkość zbliżoną do podróżnej uzyskują na krótszym odcinku, ale są też zespoły pojazdów ciężarowych, które na rozpędzenie się potrzebują dłuższego odcinka drogi.
są też pojazdy wyjeżdżające z MOP i rozwijające 120 km/h w 6s gdzie na dwóch pasach obok wyprzedzają się TIR-y by zaoszczędzić 5min w tygodniu
więc wykorzystują ten pas by wyprzedzić tych geniuszy i zmienić go płynnie na jezdnię główną autostrady czy drogi szybkiego ruchu
bądź też płynnie wjechać w obwodnicę miasta
Im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać.