1.
https://www.google.com/maps/@49.8294012 ... 312!8i6656
Jesteśmy autem zielonym, czy można się od razu wbić na lewy pas jeśli wjeżdżamy na drogę główną?
2.
https://www.google.com/maps/@49.8283256 ... 312!8i6656
Jesteśmy w miejscu oznaczonym krzyżykiem, załóżmy że nie ma tam tego białego auta i z tyłu mamy wolne, tzn nie zajedziemy nikomu drogi. Czy w takiej sytuacji możliwe jest zjechanie "na raz" na lewy pas czy też trzeba to zrobić stopniowo - kierunkowskaz, zjazd na środkowy, kierunkowskaz, zjazd na lewy?
3.
https://www.google.com/maps/@50.0382295 ... 312!8i6656
Jesteśmy w miejscu oznaczonym krzyżykiem, musimy skręcić na pas, z którego dozwolona jest jazda w lewo na skrzyżowaniu jednak ten pas jest całkowicie zajęty aż do powierzchni wyłączonej z ruchu. Czekając aż się zwolni miejsce i auta z tego pasa zaczną ruszać zablokuje pas ruchu, na którym jestem i kierowcy samochodów za mną zaczną się niecierpliwić. Jak zachować się w takiej sytuacji? Zrezygnować z manewru?
4. https://www.google.com/maps/@49.8254176 ... 312!8i6656
https://www.google.com/maps/@50.0389687 ... 312!8i6656
Proszę o wyjaśnienie czemu w obu sytuacjach przykładowych, mamy podwójny sygnalizator? Dla poprawy widoczności? Czy jest taka możliwość, że jeden będzie pokazywał inne światło niż drugi?