Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez mp0011 » środa 24 stycznia 2018, 17:54
przez szerszon » środa 24 stycznia 2018, 20:33
Jest bez sensu.gumik napisał(a):Ok. Rozłożę pytanie na dwa prostsze.
Czy uważasz, że sygnalizowanie w wyżej pokazanych miejscach lewym kierunkowskazem jadąc zgodnie z główną drogą jest niebezpieczne?
Brak sygnalizacji jest bezmyślnością. Zmiana kierunku jazdy.Czy uważasz, że sygnalizowanie w wyżej pokazanych miejscach prawym kierunkowskazem skręcając w drogę podporządkowaną jest niebezpieczne?
Ale są. Pionowe i poziome.Pytanie bez sensu.I jeszcze trzecie gratis.
Czy gdyby nie było tam znaków ustalających pierwszeństwo przejazdu, to czy sygnalizowałbys/niesygnalizowal tak samo jak w oryginalnych przykładach?
przez gumik » czwartek 25 stycznia 2018, 23:59
Nie pytam, czy w Twoim przekonaniu jest bez sensu, tylko, czy zmniejsza bądź zwiększa to bezpieczeństwo w takim miejscu.szerszon napisał(a):Jest bez sensu.gumik napisał(a):Ok. Rozłożę pytanie na dwa prostsze.
Czy uważasz, że sygnalizowanie w wyżej pokazanych miejscach lewym kierunkowskazem jadąc zgodnie z główną drogą jest niebezpieczne?
Brak sygnalizacji jest bezmyślnością. Zmiana kierunku jazdy.Czy uważasz, że sygnalizowanie w wyżej pokazanych miejscach prawym kierunkowskazem skręcając w drogę podporządkowaną jest niebezpieczne?
Ponoc nie ma glupich pytan, tylko glupie odpowiedzi. Jeszcze raz.Ale są. Pionowe i poziome.Pytanie bez sensu.I jeszcze trzecie gratis.
Czy gdyby nie było tam znaków ustalających pierwszeństwo przejazdu, to czy sygnalizowałbys/niesygnalizowal tak samo jak w oryginalnych przykładach?
przez szerszon » piątek 26 stycznia 2018, 16:00
Jak jest bez sensu to chyba zmniejsza. To taki sam idiotyzm jak "krótki" zjazdowy. Jak tak dalej pójdzie to będziesz oczekiwał sygnalizacji jazdy po zakręcie tą samą drogą.gumik napisał(a):Nie pytam, czy w Twoim przekonaniu jest bez sensu, tylko, czy zmniejsza bądź zwiększa to bezpieczeństwo w takim miejscu.
Nic do powiedzenia ? Skręcasz w drogę poprzeczną. To chyba jest zmiana kierunku jazdy.
Jak widać jednak są głupie pytania.Ponoc nie ma glupich pytan, tylko glupie odpowiedzi.
Jeszcze raz. Znaki są( poziome- link nr 2) . Za trudne ? Link 1. Tam nie ma skrętu w lewo. Widok z miejsca, gdzie szanowny user wrzucił zdjęcie tak sugeruje.Jeszcze raz.
Czy sposob sygnalizacji zmienilby sie, gdyby tam nie bylo znakow? Nie ma znaczena, ze są - ruszmy głową, wyobraźmy sobie. To nie jest trudne.
Razem z T-6x mogąCzy znaki ustalajace pierwszenstwo zmieniaja sposob sygnalizacji?
przez gumik » wtorek 30 stycznia 2018, 20:55
Niektórzy za idiotyzm uważają zapinanie pasów bezpieczeństwa także te stwierdzenia nie są tożsame.szerszon napisał(a):Jak jest bez sensu to chyba zmniejsza. To taki sam idiotyzm jak "krótki" zjazdowy. Jak tak dalej pójdzie to będziesz oczekiwał sygnalizacji jazdy po zakręcie tą samą drogą.
Bardzo dobrze. Choć nie wiem po co to piszesz drugi raz.Nic do powiedzenia ? Skręcasz w drogę poprzeczną. To chyba jest zmiana kierunku jazdy.
Może tylko jeśli nie zna się odpowiedzi...Jak widać jednak są głupie pytania.Ponoc nie ma glupich pytan, tylko glupie odpowiedzi.
To nie jest odpowiedź na moje pytanie. Nie pytałem o sytuacje ze zdjęć tylko o ich zmodyfikowane wersje. Zakładając, że brak znaków poziomych i pionowych na skrzyżowaniach 1 i 2, w jaki sposób sygnalizujesz przejazd przez skrzyżowanie w różnych kierunkach?Jeszcze raz. Znaki są( poziome- link nr 2) . Za trudne ? Link 1. Tam nie ma skrętu w lewo. Widok z miejsca, gdzie szanowny user wrzucił zdjęcie tak sugeruje.Jeszcze raz. Czy sposob sygnalizacji zmienilby sie, gdyby tam nie bylo znakow? Nie ma znaczena, ze są - ruszmy głową, wyobraźmy sobie. To nie jest trudne.
W jakich konkretnie sytuacjach?Razem z T-6x mogąCzy znaki ustalajace pierwszenstwo zmieniaja sposob sygnalizacji?
przez szerszon » wtorek 30 stycznia 2018, 21:40
Nie na temat. Po co się produkujesz ?gumik napisał(a):Niektórzy za idiotyzm uważają zapinanie pasów bezpieczeństwa także te stwierdzenia nie są tożsame.
Dotarło. To dobrze.Bardzo dobrze. Choć nie wiem po co to piszesz drugi raz.
Jak się nie zna PoRD , a usiłuje zgrywać...Może tylko jeśli nie zna się odpowiedzi...
To w końcu naucz się zadawać pytania. Bo pisałeś...To nie jest odpowiedź na moje pytanie. Nie pytałem o sytuacje ze zdjęć tylko o ich zmodyfikowane wersje.
Czy sposob sygnalizacji zmienilby sie, gdyby tam nie bylo znakow? Nie ma znaczena, ze są - ruszmy głową, wyobraźmy sobie.
Jak nie bezie znaków to się będę zastanawiał. Teraz są znaki i nie muszę się wypowiadać coby było gdyby.Zakładając, że brak znaków poziomych i pionowych na skrzyżowaniach 1 i 2, w jaki sposób sygnalizujesz przejazd przez skrzyżowanie w różnych kierunkach?
Polecam PoRD. W sytuacji dynamicznej na drodze czasami nie ma czasu rozkminiać, czy jest skręt na skrzyżowaniu czy go nie ma. Przebieg pierwszeństwa na T-6x ułatwia rozpoznanie sytuacji. Dla ciebie i tobie podobnych prosto to tylko w linii prostej.W jakich konkretnie sytuacjach?
przez Badura » wtorek 30 stycznia 2018, 22:50
Znaki są( poziome- link nr 2) . Za trudne ? Link 1. Tam nie ma skrętu w lewo.
przez szerszon » wtorek 30 stycznia 2018, 23:37
Widocznie pozamieniałem numerki.Badura napisał(a):Znaki są( poziome- link nr 2) . Za trudne ? Link 1. Tam nie ma skrętu w lewo.
W linku nr 2 prócz namalowanego przejścia dla pieszych nie mogę dostrzec innych znaków poziomych. Nawet założyłem okulary, serio, nie widzę proszę o wskazówkę
Czy jazda na wprost to zawsze w linii prostej ?Co do stwierdzenia, że w linku 1 nie ma skrętu w lewo. Hmmmmm... jadąc tamtędy wyraźnie kręci się kołem kierownicy, nie jest to linia prosta.
przez Henq » środa 31 stycznia 2018, 08:03
na placu jazda po łuku również kręci się kierownicą a zmiany kierunku jazdy nie ma.Badura napisał(a):Co do stwierdzenia, że w linku 1 nie ma skrętu w lewo. Hmmmmm... jadąc tamtędy wyraźnie kręci się kołem kierownicy, nie jest to linia prosta.
przez mp0011 » środa 31 stycznia 2018, 08:47
przez gumik » czwartek 08 lutego 2018, 21:42
szerszon napisał(a):Nie na temat. Po co się produkujesz ?
Dotarło. To dobrze.
Jak się nie zna PoRD , a usiłuje zgrywać...
To w końcu naucz się zadawać pytania. Bo pisałeś...
[...]
To po co piszesz "tam" ? Było podać konkrety, a nie teraz bredzić.
Jak nie bezie znaków to się będę zastanawiał. Teraz są znaki i nie muszę się wypowiadać coby było gdyby.
Polecam PoRD. W sytuacji dynamicznej na drodze czasami nie ma czasu rozkminiać, czy jest skręt na skrzyżowaniu czy go nie ma. Przebieg pierwszeństwa na T-6x ułatwia rozpoznanie sytuacji. Dla ciebie i tobie podobnych prosto to tylko w linii prostej.