Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez mp0011 » sobota 06 stycznia 2018, 01:46
przez Tom661 » sobota 06 stycznia 2018, 06:29
dylek napisał(a):No o tym mówimy.... Nie są to pasy drogi na którą wjeżdżasz po skręcie, bo wjeżdżasz na nie z tej poprzecznej.
Dla mnie to, że zmieniono geometrię skrętu na skrzyżowaniu poprzez zastosowanie tego typu pasów rozpędowych zamiast klasycznego skrętu o 90 stopni - nie zmienia faktu, iż jeden jest wyjeżdżającym z podporządkowania, a drugi jadącym cały czas po pierwszeństwie. Zmieniono geometrię, upłynniono ruch, poprawiono bezpieczeństwo kąta przy ewentualnym kontakcie z niemal prostopadłego na niemal równoległy...ale nie zmieniono statusu obu zawodników
Czy rozumiesz i akceptujesz ten mój tok myślenia ?
przez Tom661 » sobota 06 stycznia 2018, 16:47
dylek napisał(a):mp0011 - kluczem dla mnie do twoich dylematów są znaki poziome
W sytuacji gdzie ci pas nie zanika zauważ, że tam gdzie linie przerywane - to jednakowe wszędzie - stąd i wg mnie status pojazdów identyczny.
Ale jeśli linie różne...to i status odmienny A jak długo odmienny? Tak długo jak długo linie odmienne. Skoro P-1a znaczy co innego niż P-1c, to logicznym jest, że nie stawiamy na równi przekraczających różne linie podczas wjeżdżania na sporny pas.
dylek napisał(a):Nie są to pasy drogi na którą wjeżdżasz po skręcie
przez szerszon » sobota 06 stycznia 2018, 19:23
Nie osłabiaj mnie. Tam jest ewidentne P-13. Nie ma takiego "przejścia" jak w omawianej sytuacji.dylek napisał(a):
P.S. Przypomniałeś mi wywody kopana
Odpowiadam w momencie, gdy widzę twoje wymysły. Nie znasz się ? Daj sobie spokój, bo jeszcze ktos posłucha i będzie problem. Jak na takiego mentora, na którego sie tu kreujesz twoja wiedza się bardzo mizerna. Tu się dyskutuje o przepisach, a nie o wrażeniach artystycznych.Cyryl napisał(a):nie masz obowiązku odpowiadać.
przez LeszkoII » niedziela 07 stycznia 2018, 10:50
przez waw » niedziela 07 stycznia 2018, 14:37
LeszkoII napisał(a):Dochodzi jeszcze problem zakazu rozpędzania się w sytuacji, gdy po lewej stronie pasa rozbiegowego wyprzedza (co dopiero wyprzedził) nas pojazd.
przez Cyryl » niedziela 07 stycznia 2018, 19:36
szerszon napisał(a):...Daj sobie spokój, bo jeszcze ktos posłucha i będzie problem...
szerszon napisał(a):...Odpowiadam w momencie, gdy widzę twoje wymysły...
przez szerszon » niedziela 07 stycznia 2018, 21:40
Dopisz jeszcze "w przeciwieństwie do PoRD"Cyryl napisał(a):w każdej wypowiedzi piszę "moim zdaniem", albo "według mnie".
Tzn mający pojęcie o czym piszą ?chociaż jedna osoba, która Twoim zdaniem nie jest kretynem lub jej nie ominęła ewolucja?
przez Blacksmith » niedziela 07 stycznia 2018, 22:28
szerszon napisał(a):...oskbelfer...
przez LeszkoII » środa 10 stycznia 2018, 20:14
przez szerszon » środa 10 stycznia 2018, 20:53
pocałunek śmierciBlacksmith napisał(a):
Dla mnie na poziomie są: gumik, eragon, kopan, igor32, kolezankafilizanka, itd.
przez ks-rider » czwartek 11 stycznia 2018, 01:12
Tom661 napisał(a):Ma znaczenie - do oceny gdzie kończy się skrzyżowanie. A ta kwestia ma oczywiście dalsze implikacje.
Tom661 napisał(a):W praktyce ja byłem w sytuacji czerwonego. Inituicyjnie ustąpiłem pierwszeństwa.
LeszkoII napisał(a):Pierwszeństwo ma zielony.
przez mp0011 » czwartek 11 stycznia 2018, 01:31
Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
przez ks-rider » czwartek 11 stycznia 2018, 01:36
szerszon napisał(a):Sytuacja jest już za skrzyżowaniem.
szerszon napisał(a):Ale to jest normalny pas ruchu. Kompletna pomyłka z narzuceniem obowiązku ustępowania.
dylek napisał(a):szerszon - nie pytałem o P-7b ani o P-1c !
Skup się.... linia P-7 a lub c - ta która jest między pasem rozpędowym, a jezdnią na którą chcesz wjechać
przez ks-rider » czwartek 11 stycznia 2018, 01:52
dylek napisał(a):mp0011 - kluczem dla mnie do twoich dylematów są znaki poziome
W sytuacji gdzie ci pas nie zanika zauważ, że tam gdzie linie przerywane - to jednakowe wszędzie - stąd i wg mnie status pojazdów identyczny.
Ale jeśli linie różne...to i status odmienny A jak długo odmienny? Tak długo jak długo linie odmienne. Skoro P-1a znaczy co innego niż P-1c, to logicznym jest, że nie stawiamy na równi przekraczających różne linie podczas wjeżdżania na sporny pas.