Henq napisał(a):no i dobrze ci się wydaje
niestety bark najmniejszego sensu pisać cokolwiek temu pseudo instruktorkowi przecież ten perfidny kłamca i manipulant ewidentnie ma problemy z głową a o zrozumieniu podstawowych pojęć nie ma co nawet wspominać - zresztą widać po nieudolnych cytatach "lub" oraz "i" - które cytuje bez pojęcia
Pewnie że mu się dobrze wydaje. Tylko nie potraficie pokazać tej zmiany kierunku jazdy poza skrzyżowaniem. Kg nie zaryzykował..ty również nie. Może to być skręt w drogę wewnętrzną , gruntową, na parking. Zmiana kierunku jazdy jak najbardziej jest. Ale nie podczas jazdy po zakręcie, czy gdy przebieg drogi nie prowadzi w linii prostej.
Co do podstawowych pojęć...przykro mi,że cytowane znaczenia "i" czy "lub" odbiegają od twej bazarowej wykładni.
Przykład zastosowania spójnika "i"
"Henq pisałby z sensem gdyby potrafił czytać ze zrozumieniem i znał przepisy"
Oba warunki muszą być spełnione jednocześnie, aby zdanie było prawdziwe. W tym rzecz,że nie jest spełniony żaden.
Twierdzenia henia...
koniecznej zmianie kierunku jazdy na szczególnie niebezpiecznych łukach poziomych
i
koniecznej zmianie kierunku jazdy na skrzyżowaniach typu „T”
jest kompletnie nieprawdziwe, ponieważ zmiana kierunku jazdy moze wystąpić podczas skrętu na skrzyzowaniu bez konieczności zaistnienia "szczególnie niebezpiecznych łuków poziomych"
Czy tutaj mamy zmianę kierunku jazdy i jednocześnie niebezpieczny łuk poziomy ?
https://goo.gl/maps/xJv64MmXp5uW dyskusji chodzi o fakt, że ten pseudo instruktorek wymyślił sobie zapis w art 22.5 "każdy manewr obowiązkowo" -
Nie każdy manewr obowiązkowo tylko kierujący jest obowiązany...krzyczałeś,że nie ma każdego kierujacego...jak dostałeś po uszach to uciekłeś do każdego manewru. Manewr do sygnalizacji to manewr. Nie masz możliwości wyboru. Inna sprawa,że ty nie odróżniasz zmiany pasa ruchu od jego zajęcia. Fonia dalej szwankuje ?
Przykładem jest zmanipulowany zapis gdzie umieszcza się tablice prowadzące:
To jest przykład,że przeczytanie dalszej części tego punktu zdecydowanie przerasta twoje możliwości intelektualne. Podpowiem, dalej jest szczególowo opisane w pkt 2.3.2 i dalej. Tylko to ci nie pasuje, bo nagle okazuje się,że piszesz bzdury.
nie widzi również, że ma wstawiony obrazek łuku i to część przepisu o łuku odnosi się do tegoż obrazka a nie skrzyżowanie i część przepisu o skrzyżowaniu
Chyba w drugą stronę nie ma już zmiany kierunku jazdy..dziwne co ? A do zdjecia nie odnosi się pkt 2.3.1..jest następny. Doczytasz ?
- podstawowy zapis: "...zmianie kierunku jazdy na szczególnie niebezpiecznych łukach poziomych..."
Podstawowa manipulacja w twoim stylu. Wyrwane parę słów ze zdania.
Człowiek tak ograniczony nie potrafiący zrozumieć że można wykonać dwa manewry na raz, a słowo "lub" daje wybór, że nie trzeba sygnalizować obu manewrów na raz jest po prostu skazą na systemie edukacji kierowców - dla mnie ten osobnik tylko podszywa się pod instruktora bo nie ma najmniejszej możliwości by takie coś było instruktorem.
W tym rzecz,że nie ma dwóch manewrów na raz. ty nie odróżniasz zmiany pasa ruchu od jego zajecia. Filmik się kłania.
I nawet nie jesteś w stanie wskazać na podstawie przepisów na jakiej podstawie sobie wybierasz. Póki się nie nauczysz,że "lub" to nie twoje lub spod budki z piwem to dalej będziesz tak pisał.
Jak można zmianę pasa ruchu nazywać wyborem pasa?
Daj rysunek jeszcze przed "przekręceniem" Oczywiście,że już wcvześniej zwróciłem uwagę na twoje bezczelne manipulowanie. Tu faktycznie masz zmianę pasa ruchu, ale już po zmianie kierunku jazdy. Wjechałeś na lewy. Tak to heniu kłamiesz w żywe oczy.
no jak nie przecież to jest to samo:
Poważnie ? Aż taki problem sprawia ci przeczytanie paru słow ? Udowadniasz,ze nie masz pojęcia o czytaniu ze zrozumieniem i nie masz pojęcia co oznacza "i"
co pseudoinstruktorek nie rozumie?
Ależ rozumiem i dlatego mam bekę z twoich fantazji. Dwa jednocześnie spełnione warunki..rozumiem i mam ubaw. Gdybym nie rozumiał to bym nie miał ubawu. Gdybym nie miał ubawu to bym nie rozumiał.
a siersciuś włączył coś na temat wyboru pasa? jak zwykle nie rozumie co to linie prowadzące i do czego służą a co ich brak oznacza?
Może zakończymy jeden temat, który jest kluczowy ? Tak namiętnie rysowałeś, a tu klapa.
no to może to pomoże:
Możesz konkretnie podać czas, gdzie jest mowa o zmianie pasa ruchu i zmianie kierunku jazdy jednocześnie ? Bardzo proszę...linia prowadząca jest zastosowana abyś zajął właściwy pas ruchu po zmianie kierunku jazdy i "nie zmienił go" bez sygnalizacji, ponieważ masz obowiązek sygnalizacji zmiany kierunku jazdy do zakończenia manewru.