limity prędkości

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

limity prędkości

Postprzez AMP » wtorek 18 kwietnia 2017, 11:02

Jestem świeżym kierowcą, nie mam potrzeby szybko jeździć, jadę na weekend odpocząć, coś pozwiedzać, nie ma to dla mnie znaczenia czy przyjadę 0,5h wcześniej czy później.
Rzecz w tym, że poza miastem, jeśli jadę trochę ponad określoną prędkość np. limit jest 90 a ja jadę 100, to i tak okazuje się, że blokuję inne samochody. Jak są 2 pasy to nie ma problemu, mogą mnie wyprzedzać, gorzej jak jak jest tylko jeden pas.
Jeżdżę dużym samochodem, za dużym dla mnie, (nie czuję go przy manewrowaniu) dlatego nie chcę szarżować, a z drugiej strony nie chcę utrudniać jazdy innym kierowcą. Czasem jest to stresujące, gdy za mną "przyklejona" do zderzaka jedzie ciężarówka.
Jeździć szybciej, czy olać śpieszących się i jechać z przepisową prędkością?
AMP
 
Posty: 67
Dołączył(a): wtorek 18 kwietnia 2017, 10:44

Re: limity prędkości

Postprzez szerszon » wtorek 18 kwietnia 2017, 14:50

Rzadko która ciężarówka jedzie 100. Olej .
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: limity prędkości

Postprzez eragon » wtorek 18 kwietnia 2017, 16:59

phpBB [media]

Tak jeżdżą ?? Olać..
Pozdrowienia z prawego fotela L-ki..
Obrazek
Avatar użytkownika
eragon
 
Posty: 884
Dołączył(a): niedziela 31 sierpnia 2014, 12:50

Re: limity prędkości

Postprzez AMP » wtorek 18 kwietnia 2017, 17:55

Nie irytuje was taki przepisowo jadący kierowca?

Spróbuję bardziej się wyluzować, chociaż widok ciężarówki tuż za tylną szybą jest mało relaksujący.
AMP
 
Posty: 67
Dołączył(a): wtorek 18 kwietnia 2017, 10:44

Re: limity prędkości

Postprzez Akane » środa 19 kwietnia 2017, 16:00

AMP napisał(a):Nie irytuje was taki przepisowo jadący kierowca?

Spróbuję bardziej się wyluzować, chociaż widok ciężarówki tuż za tylną szybą jest mało relaksujący.