Henq napisał(a):...
Pytałem o zawracanie, a nie o dwa skręty w lewo. Zresztą bardzo oryginalne.
ale jaka zmiana pasa ruchu? skręcamy w lewo na SoRO i wybieram pas 1,2 lub 3, jakiś przepis mi tego zabrania?
pisałeś o zmianie pasa ruchu, że mam z tym problem. Tak więc czekam na wyjaśnienie.
Ok. Przy skręcie w lewo faktycznie tak jest jak napisałeś.
dojeżdżam do kolejnego miejsca przecięcia kierunków ruchu i znów mogę wybrać pas 1,2,lub 3
Po skręcie w lewo wybrałeś prawy. Rozumiem,że z prawego pasa dalej chcesz skręcać w lewo ?
niewygodne prawda burzy światopogląd jazdy dookoła SoRO pasem tylko wewnętrznym
Jestem wręcz pod wrażeniem. Ciekawe co na to powiedziałby kierujący który po pierwszym skręcie w lewo zająłby pas obok i miał zamiar zjechać ze skrzyżowania.
gumik napisał(a):Na każdym klasycznym rondzie zmieniasz kierunek jazdy w prawo wyjeżdżając z ronda.
A wskaż mi ten podział przy C-12 na ronda klasyczne i inne.
Są ogólne zasady jazdy po skrzyżowaniu o ruchu okrężnym.
Tak. Paragraf 36 i Art 22. Znasz inne ?
To znaczy, że stosujesz się do znaków ze strzałkami.
C-12 też ma strzałki. No to dlaczego mam nagle przestać się stosować do strzałek na C-12, które podobno wskazują jazdę prosto ??? Wydusicie w końcu z siebie jak to się dzieje,że nagle przestaje wam być prosto ???
Ty się nie pytaj, tylko zrozum, że ronda turbinowe pokazują odmienny sposób jazdy niż wynikałoby to z Twoich teorii
Jaki odmienny ? Inaczej skręcam w lewo lub zawracam ???
Widzę, że historia rond turbinowych nie jest Ci znana.
To oficjalnie. W praktyce oznaczają "stop prostowaczom"