Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez szymon1977 » środa 09 października 2013, 23:42
przez szymon1977 » środa 09 października 2013, 23:44
przez LeszkoII » czwartek 10 października 2013, 09:57
przez szymon1977 » czwartek 10 października 2013, 11:09
Jako twórca sytuacji pobawiłem się w drogowców i wobec braku wytycznych subiektywnie oceniłem, że w sytuacji D droga z pierwszeństwem przejazdu przez skrzyżowanie przebiega już łukiem o dużym zwrocie lub małym promieniu, a w sytuacji C jeszcze nie.LeszkoII napisał(a):Po co wstawiłeś T-6b?
Poza poinformowaniem za pomocą tabliczki T-6b o rzeczywistym układzie dróg na skrzyżowaniu i przebiegu drogi z pierwszeństwem przejazdu niczym.LeszkoII napisał(a):Czym się różni C od D?
przez LeszkoII » piątek 11 października 2013, 05:13
Przy uwzględnieniu proporcji, śmiem twierdzić, że nie tylko zwrot jest duży, ale również promień.szymon1977 napisał(a):Jako twórca sytuacji pobawiłem się w drogowców i wobec braku wytycznych subiektywnie oceniłem, że w sytuacji D droga z pierwszeństwem przejazdu przez skrzyżowanie przebiega już łukiem o dużym zwrocie lub małym promieniu, a w sytuacji C jeszcze nie.
przez szymon1977 » piątek 11 października 2013, 10:15
...to i oznakowanie musiałby być inne. Cieszy mnie, że choć nadal oceniasz "na oko" to, co już raz ocenili drogowcy i o czym poinformowali Cię znakami to wystarcza Ci wyobraźni aby stwierdzić, że z punktu widzenia drogi pojazdy czerwony i niebiesku jadą w tym samym kierunku.LeszkoII napisał(a):Szymon, gdybyś skorygował szerokość jezdni i poszerzył ją 4- krotnie, to...
przez dylek » piątek 11 października 2013, 11:04
szymon1977 napisał(a): pytania pomocnicze:
1. W którym miejscu pojazd niebieski zmienił kierunek jazdy?
2. Dlaczego w tym miejscu pojazd niebieski zmienił kierunek jazdy?
przez szymon1977 » piątek 11 października 2013, 11:36
Wiem o tym. A pochwalisz się dlaczego?dylek napisał(a):A bo jakoś mi nie pasuje stwierdzenie, że niebieski jedzie nie zmieniając kierunku ??
przez dylek » piątek 11 października 2013, 22:15
szymon1977 napisał(a):Wiem o tym. A pochwalisz się dlaczego?dylek napisał(a):A bo jakoś mi nie pasuje stwierdzenie, że niebieski jedzie nie zmieniając kierunku ??
szymon1977 napisał(a):Jako twórca sytuacji pobawiłem się w drogowców i wobec braku wytycznych subiektywnie oceniłem, że ....
szymon1977 napisał(a): Cieszy mnie, że choć nadal oceniasz "na oko" to, co już raz ocenili drogowcy i o czym poinformowali Cię znakami ...
przez oskbelfer » sobota 12 października 2013, 18:59
LeszkoII napisał(a):5xTAK z uwzględnieniem proporcji rozmiarów elementów z rysunku takich jak: szerokość jezdni, promień łuku, powierzchnia "wewnetrznego" zielonego fragmentu. Tak więc z proporcji wynika, że oglądamy arcydzieło graficzne lub karykaturę realnego miejsca infrastruktury drogowej i jej oznakowania.
Czym się różni C od D? Po co wstawiłeś T-6b?
przez taik » sobota 12 października 2013, 20:04
oskbelfer napisał(a):A ja powiem 5x NIE
przez sankila » sobota 12 października 2013, 22:11
Dołóż jeszcze pytanie, ile razy na tej drodze pojazd zmieni kierunek jazdy, zanim zjedzie z góry i który kierunkowskaz pierwszy się przepali?szymon1977 napisał(a):Jeżeli waszym zdaniem, w którejkolwiek sytuacji odpowiedź brzmi "nie" proszę o odpowiedź na pytania pomocnicze:
1. W którym miejscu pojazd niebieski zmienił kierunek jazdy?
2. Dlaczego w tym miejscu pojazd niebieski zmienił kierunek jazdy?
przez taik » sobota 12 października 2013, 22:57
przez szymon1977 » wtorek 05 listopada 2013, 02:17
Nie ma sprawy:szymon1977 napisał(a):Poproszę o wyjaśnienie czym tak naprawdę jest kierunek jazdy i zmiana kierunku jazdy...
przez LeszkoII » wtorek 05 listopada 2013, 13:04