Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Kamillek » środa 30 stycznia 2013, 21:31
przez LeszkoII » środa 30 stycznia 2013, 21:40
przez Kamillek » środa 30 stycznia 2013, 21:46
przez LeszkoII » środa 30 stycznia 2013, 21:55
przez Kamillek » czwartek 31 stycznia 2013, 13:59
przez maryann » czwartek 31 stycznia 2013, 14:25
przez Kamillek » czwartek 31 stycznia 2013, 14:30
przez maryann » czwartek 31 stycznia 2013, 14:42
przez Kamillek » czwartek 31 stycznia 2013, 14:46
przez LeszkoII » czwartek 31 stycznia 2013, 19:14
przez Kamillek » piątek 01 lutego 2013, 16:16
przez Amos » sobota 02 lutego 2013, 15:51
przez Kamillek » czwartek 07 lutego 2013, 14:09
maryann napisał(a):Jeźdź tak jak inni; w Polsce tak cudownie się dogadujemy, że jak nie ma znaków to i tak wszyscy doskonale wiedzą która droga jest z pierwszeństwem...
c) trasa z pierwszeństwem powinna swoimi cechami geometrycznymi odróżniać się od ulic przecinających ją lub dochodzących do niej,
d) jeżeli dwie drogi z pierwszeństwem dochodzą do skrzyżowania innego niż o ruchu okrężnym, to należy utrzymać pierwszeństwo wzdłuż jednej z nich, charakteryzującej się znacznie większym natężeniem w stosunku do drogi, która zostaje podporządkowana, a gdy wartości natężeń są zbliżone, o wyborze pierwszeństwa de-cydują:
— cechy geometryczne (szerokość jezdni, liczba pasów ruchu itp.),
— przewaga ruchu tranzytowego,
- pierwszeństwo na skrzyżowaniu o rozszerzonych wlotach
— przewaga ruchu komunikacji zbiorowej.
przez rocko19 » niedziela 10 lutego 2013, 15:33
przez lith » niedziela 10 lutego 2013, 15:49