kopan napisał(a):Jeśli pas ruchu był wyznaczony i się w nim zmieściłeś to nie ma uzasadnienia włączanie lewego kierunkowskazu i to obojętnie jak stałeś. Jak nie było wyznaczonych pasów a stałeś w skosie to też nie ma znaczenia bo na pewno kierunku jazdy nie zmieniałeś a takie wykręcenie by prosto pojechać nie jest zmianą pasa ruchu. Zajmowałeś szerszy pas a skręcanie powodowalo że pas się zwęził.
pozwole sobie nie zgodzic sie... moze i nie zmienial kierunku ruchu, ale wlaczal sie do ruchu. jesli nawet zatrzymujesz sie na pasie, nie zmieniajac go, masz obowiazek zasygnalizowac manewr i tak samo masz obowiazek ruszajac. kierowca samochodu wyjezdzajacy z tylu, kiedy on juz wyjechal z miejsca parkowania, musi wiedziec, co on robi. jezeli nie widzialal wczesniej jak on wyjezdza z prawym kierunkiem, teraz powinien zobaczyc, jak wlacza sie do ruchu z lewym kierunkiem...
kopan napisał(a):Zresztą niech pan egzaminator nauczy się definicji pasa ruchu to będzie wiedział że ma on szerokość najszerszego pojazdu, a myślę że ciężarówką o szerokości 2,65 egzaminu nie zdawałeś.
2,65? wyznaczony pas ruchu ma nie mniej, nie wiecej 3 metry. jezdnia dwupasmowa z wyznaczonymi pasami ruchu ma nie mniej nie wiecej jak 6 metrow. jezdnia dwupasmowa z niewyznaczonymi pasami ruchu moze miec mniej niz 6 metrow szerokosci...
pojazdy wolnobiezne potrafia miec wiecej, niz 3 metry szerokosci i sa dopuszczone do ruchu na specjalnych warunkach...