* Zaloguj się   * Zarejestruj się * FAQ    * Szukaj

Dzisiaj jest czw sie 28, 2014 10:36

Strefa czasowa UTC+1godz.


Zapraszamy do skorzystania z nowej usługi trasy.prawojazdy.com.pl. Każdy użytkownik, który doda trasę egzaminacyjną po weryfikacji
przez moderatora (ella) otrzyma 14-dniowy dostęp do platformy elearningowej e-kierowca.pl - kurs kategorii B.



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 00:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 26, 2006 23:34
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Witam wszystkich forumowiczów!
Od pewnego czasu śledzę Wasze ciekawe dyskusje na forum i korzystam z cennych rad,za które dziękuje :!:mam prośbę do nieco starszych kursantów nauki jazdy( o ile tacy są),o podzielenie sie swoimi refleksjami i przeżyciami z kursu. Oczywiscie ciekawią mnie też opinie młodzieży- stanowiącej jak mniemam większość na tym forum.
do "zobaczenia"

_________________
kto sieje ze łzami, ten zbiera z radością
23.06.06r- zdane!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 08:55 
Offline

Rejestracja: pt lip 05, 2002 10:54
Posty: 6965
Lokalizacja: Elbląg
Quatro, skoro mówisz, że śledzisz to forum, to nie bardzo rozumiem Twoją prośbę - przecież tutaj non stop ludzie opisują swoje przeżycia z kursu i egzaminu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 09:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 03, 2005 16:17
Posty: 981
Lokalizacja: prohibicja
quatro pisze:
Witam wszystkich forumowiczów!
Od pewnego czasu śledzę Wasze ciekawe dyskusje na forum i korzystam z cennych rad,za które dziękuje :!:mam prośbę do nieco starszych kursantów nauki jazdy( o ile tacy są),o podzielenie sie swoimi refleksjami i przeżyciami z kursu. Oczywiscie ciekawią mnie też opinie młodzieży- stanowiącej jak mniemam większość na tym forum.
do "zobaczenia"


hmm.. matka mojej dziewczyny zrobila w grudniu prawo jazdy w wieku 50 lat. Zdala za trzecim razem. Kurs bez problemow, teoria rowniez. Na pierwszym praktycznym egzaminator - cham:!: ja oblal prawdopodobnie z racji jej wieku, bowiem na "dzien dobry" gdy przygotowywala auto do jazdy padl text: "Pani w takim wieku sie decyduje na egzamin!?".... (no comments) ... Placyk przeszla dobrze, uwalil na miescie i teraz uwaga za co: "staje pani troche za daleko od poprzedzajacego samochodu (ja: chodzi i stanie na czerwonym swietle)", "malo dynamiczna jazda" - hmm... jadac 45km/h na 50tce a 25km/h na 30tce to raczej w normie prawda:>.... Na drugim egzaminie usiekli ja na placu. A trzeci zakonczyl sie powodzenem.

_________________
pozdr.
jimorrison

prawo jazdy kat.B, 1 podejście
teoretyczny 1.07.2005=>zdany, praktyczny 21.07.2005=>zdany, odebrane 4.08.2005

Był: FSO Caro 2.0 DOHC, FSO Atu 1.6 OHV, FSO Caro 1.4 DOHC
Jest: FSO Caro 1.6 DOHC


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 10:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 24, 2003 11:14
Posty: 7753
Lokalizacja: Warszawa
Prawko można zrobić w każdym wieku :D Trzeba tylko chcieć. Ja też je zrobiłam a do 18 -nastek nie należę :wink: :lol:
Może tylko starsze osoby inaczej do tego podchodzą.

_________________
elizabeth.s@wp.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 10:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 05, 2004 13:25
Posty: 911
Lokalizacja: Kraków
ella pisze:
Prawko można zrobić w każdym wieku :D Trzeba tylko chcieć. Ja też je zrobiłam a do 18 -nastek nie należę :wink: :lol:
Może tylko starsze osoby inaczej do tego podchodzą.

Dokładnie ella.Kolega z pracy ma ponad 40 lat i niedawno zrobił prawko.Zdał za 2 razem.
Dla niego prawko to nie jest żadna radość, poprostu srodek lokomocji z punktu do punktu :roll:
Młodsi ludzie faktycznie do tego całkiem inaczej podchodzą :D Ja osobiście jestem bardzo dumna ze swojego prawka a każda jazda jest dla mnie radością :lol: :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 14:32 
Offline

Rejestracja: ndz paź 30, 2005 11:19
Posty: 313
Lokalizacja: Tarnów
Witam Cię serdecznie :wink:
Ja już nie należę do młodzieży, choć sie tak właśnie czuję :lol: Noszę jednak "trójkę" z przodu :grin2:
W moim przypadku o zdobyciu prawa jazdy zadecydowała konieczność i chęć wygody. Jak zapisałam się na kurs, załowałam tylko że nie zrobiłam tego wcześniej. Jednak nauczyłam się wymaganych podstaw i poradziłam sobie na egzaminie, a teraz jeżdżę i uczę się wciąż. Egzamin zdałam za 1 podejściem, ale to akurat nie jest żaden wyczyn, bo wszyscy wiedzą że sprawdzianem umiejętności są dopiero późniejsze sytuacje na drogach. Mój brat również niedawno zrobił prawko, a ma 43 lata. Do egzaminu podchodził kilka razy, ale w koncu sie udało!
Tak wiec "dla chcącego, nic trudnego" :wink:

_________________
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał !
Rozpoczęcie kursu: 22.08.2005
Egzamin 1 podejście: 23.11.2005 zaliczony pozytywnie
Prawo jazdy odebrane: 05.12.2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 18:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 24, 2005 19:41
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa
Matylda pisze:
Ja już nie należę do młodzieży, choć sie tak właśnie czuję :lol: Noszę jednak "trójkę" z przodu :grin2:

Ja również mam trójeczkę na początku :D
I co z tego? Nie jestem jeszcze staruszką :lol: i po 40-tce też nią nie będę :D
W trakcie mojego kursu kilkakrotnie widziałam kursantkę z siwą głową, mogła mieć ok. sześćdziesięciu kilku lat :)
Mój tata zrobił prawko po 50-tce, tak więc da się :D Jeździ już ładnych kilka lat :P

Mogę tylko żałować, że nie zdecydowałam się dużo wcześniej, ale na naukę nigdy nie jest za późno :P

_________________
6.03.2006 - zdane
21.03.2006 - odebrane


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 18:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:59
Posty: 36
Lokalizacja: Lublin
Moja sąsiadka zrobiła rok temu prawko. Niby nic nadzwyczajnego gdyby nie to że jest już prababcią i ma siedemdziesiąt kilka lat. Przeszłą egzamin bez większych trudności i za pierwszym razem;)

Z kolei inna znajoma (też ok. 70 ) powtarza, że ile kto ma lat, tyle przynajmniej godzin powinien wyjeździć w "L".

_________________
Erin go bragh


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 19:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 20, 2005 15:27
Posty: 788
Lokalizacja: Łódź
ogla pisze:
Z kolei inna znajoma (też ok. 70 ) powtarza, że ile kto ma lat, tyle przynajmniej godzin powinien wyjeździć w "L".

hehhh, trzeba sie zastanowic czy czegos w tym nei ma :D:]

moj dziadek zrobil prawo jazdy jak mial 50-60 lat (dokladnie nie wiem, bo nie mogę fizycznie tego pamietac ;) ), ale tylko dla satysfakcji, nie jezdzil po miescie, bał sie na ulice wyjechac :shock: zastanawiam sie tylko jak mogł zdac egzamin z taka fobią :hmm: no ale to bylo ze 30 lat temu :]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 19:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 15, 2005 11:43
Posty: 118
Lokalizacja: Bytom
tego to ja juz nie zrozumiem, robic prawo jazdy dla satysfakcji, a może mial taki po prostu......kaprys .. To chyba u Was rodzinne cappricio :twisted:

_________________
prawo jazdy kat. B, wydane 16.01.06


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 19:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 26, 2006 23:34
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Cytuj:
Witam Cię serdecznie
Ja już nie należę do młodzieży, choć sie tak właśnie czuję Noszę jednak "trójkę" z przodu
W moim przypadku o zdobyciu prawa jazdy zadecydowała konieczność i chęć wygody. Jak zapisałam się na kurs, załowałam tylko że nie zrobiłam tego wcześniej. Jednak nauczyłam się wymaganych podstaw i poradziłam sobie na egzaminie, a teraz jeżdżę i uczę się wciąż.
Tak wiec "dla chcącego, nic trudnego"


Dziekuję Matyldo za słowa otuchy. W moim przypadku prawo jazdy to także konieczność, nosiłam sie z zamiarem kilka lat, aż wreszcie zdecydowałam się na kurs. Wiele razy tego żałowałam,gdyż miałam olbrzymie trudności z podstawowymi ruchami,z koordynacją., trzymaniem kierownicy...A tempo uczenia się ...Wiedziałam, że mi będzie trudniej, niż młodzieży, ale nie przypuszczałam, że aż tak! [/list][/quote]

_________________
kto sieje ze łzami, ten zbiera z radością
23.06.06r- zdane!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 19:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 20, 2005 15:27
Posty: 788
Lokalizacja: Łódź
mildphoenix pisze:
tego to ja juz nie zrozumiem, robic prawo jazdy dla satysfakcji, a może mial taki po prostu......kaprys .. To chyba u Was rodzinne cappricio :twisted:

;P myslę, że po prostu chciał spróbować czegoś jeszcze w życiu poza pracą itp ;) po prostu dla satysfakcji :]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 20:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 26, 2006 23:34
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Ja nie czekałam z kursem do czasu, aż zostanę prababcią :) na szczęście! Kurs traktowałam jak zadanie- nauczyć się bezpiecznie jeżdzić! Nie wiedziałam, że będzie to także przygoda i ciężka praca nad sobą, Oprócz fizycznych trudności, pewne blokady psychiczne (tyle lat słuchania o wypadkach, oglądania ich skutków...), trudne do przełamania stereotypy, nadmierna ostrożność,lęk, przerost wyobrażni...No ale chęć przygody jeszcze we mnie się tli.

_________________
kto sieje ze łzami, ten zbiera z radością
23.06.06r- zdane!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 20:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:44
Posty: 224
Lokalizacja: Ostrzeszów
Hmmm... mysle, ze powiedzenie "Nie wazne ile masz lat, Wazne, na ile sie czujesz" pasuje do tego tematu ;-)

Na pewno latwiej robi sie prawko mlodziezy. Maja wieksza zajawke, lepszy reflex. Jesli naprawde ktos potrzebuje prawko po 40stce, to niech sie nie waha, tylko zapisuje na kurs. Takie moje zdanie.

_________________
#1 plac - miasto -
#2 Plac + miasto -
#3 3.01.'06. Plac + Miasto + ZDANE!
17 stycznia - prawko odebrane
---
Z każdym kilometrem nabywam doświadczenia...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt sty 27, 2006 21:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 26, 2006 23:34
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
ymonm pisze:
Hmmm... mysle, ze powiedzenie "Nie wazne ile masz lat, Wazne, na ile sie czujesz" pasuje do tego tematu ;-)

Na pewno latwiej robi sie prawko mlodziezy. Maja wieksza zajawke, lepszy reflex. Jesli naprawde ktos potrzebuje prawko po 40stce, to niech sie nie waha, tylko zapisuje na kurs. Takie moje zdanie.
[
list=]
z ta"zajawką" to masz 100% racji! [/list]

_________________
kto sieje ze łzami, ten zbiera z radością
23.06.06r- zdane!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: meteoB i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group