Egzamin praktyczny niezdany po raz 5 z rzędu

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Egzamin praktyczny niezdany po raz 5 z rzędu

Postprzez ja11 » piątek 26 października 2018, 16:40

Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu zupełnie nowa, więc krótko się przedstawię. Mam 27 lat, mieszkam w Trójmieście, jestem po studiach, pracuję na pełen etat i... mam tylko jeden problem, który spędza mi sen z powiek i sprawia, że skubię skórki przy paznokciach do krwi. Ten problem to oczywiście brak prawa jazdy.
Moja przygoda z PJ zaczęła się nieco później, niż u większości kolegów i koleżanek, bo w wieku 21 lat. Powód był dość banalny - rodzice nie sfinansowali mojego kursu, więc zapłaciłam za niego jedną z moich pierwszych, niewielkich pensji. Kurs robiłam w Toruniu, gdzie studiowałam, na przełomie 2012 i 2013 r. Nową teorię zdałam bez problemu za I razem z maksymalną ilością punktów. Egzamin wewnętrzny zaliczyłam bez problemu, instruktor nie miał zastrzeżeń do mojej jazdy.
Pierwszy egzamin praktyczny oblałam na łuku, ponieważ nie potrafiłam opanować stresu i utrzymać nogi w odpowiedniej pozycji na sprzęgle. W nocy przed egzaminem prawie nie spałam. Stres był ogromny, cały egzamin mimo że trwał ok. 10 minut był dla mnie udręką. Nie pomagał mi także niezbyt miły, opryskliwy egzaminator, który popędzał mnie gdy miałam problem z podniesieniem pokrywy silnika.
Zapisałam się na kolejny egzamin. Tym razem egzaminatorem okazał się miły starszy pan. Po wykonaniu zadań na placu wyjechałam na miasto, wykonałam większość poleceń i... oblałam niedaleko WORDU, uradowana, że być może zdałam, wjeżdżając na skrzyżowanie na "bardzo żółtym świetle".
Trzecie podejście - weszłam do auta 2,5 godz. po wyznaczonym czasie, zestresowana do granic możliwości, wykonałam zadania na placu, oblałam skręcając w lewo z drogi jednokierunkowej i najeżdżając na podwójną ciągłą linię.