Ponowne przystąpienie do egzaminów prawa jazdy kat.B

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Ponowne przystąpienie do egzaminów prawa jazdy kat.B

Postprzez anahana7 » wtorek 28 listopada 2017, 20:34

Witam. Mam pytanie.
4 lata temu rozpoczęłam kurs na prawo każdy, kurs ukończyłam, egzamin wewnętrzny zdałam pozytywnie i zapisałam sie na egzamin teoretyczny . Teorie zdałam lecz była ona jeszcze ważna przed dany czas, praktyczny oblalam parę razy i sie poddalam. Moje pytanie jest takie , co mam zrobić jeśli chce zacząć od nowa prawo jazdy lecz teraz w innym wordzie. Numer PKK wzięłam z Wydziału Komunikacji Ale papiery sa w starostwie . Czy muszę udać sie do starostwa czy moge zapisać się od razu w wordzie ?? Bardzo proszę o pomoc bo jestem w tym zielona a moze ktos już mial taka sama sytuację:)
anahana7
 
Posty: 1
Dołączył(a): wtorek 28 listopada 2017, 20:23

Re: Ponowne przystąpienie do egzaminów prawa jazdy kat.B

Postprzez Blacksmith » wtorek 28 listopada 2017, 22:29

Musisz tylko iść do WORD i zapisać się na egzaminy. Życzę powodzenia.
anahana7 napisał(a):egzamin wewnętrzny zdałam pozytywnie...

anahana7 napisał(a):...praktyczny (egzamin w WORD) oblalam parę razy

No i znowu kolejny dowód na to, że ten system egzaminacyjny jest spaczony i do solidnej wymiany. Nastawiony na oblewanie i wyciąganie pieniędzy z portfela. Egzaminy wewnętrzne w OSK ludzie jakoś zdają, a na egzaminach w WORD nagle magicznie tracą umiejętność jazdy? Patologia. Ale jeszcze trochę...
Avatar użytkownika
Blacksmith
 
Posty: 2050
Dołączył(a): środa 23 marca 2016, 15:54
Lokalizacja: Elbląg/München, w przyszłości Texas

Re: Ponowne przystąpienie do egzaminów prawa jazdy kat.B

Postprzez Anula123 » środa 29 listopada 2017, 10:32

mam ten sam problem,egzamin wewnetrzny zdalam bez problemu,na jazdach dodatkowych z calkiem nowym instruktorem sobie radze,a w WORD-zie nie moge zdac,jestem juz zniechecona,zastanawiam sie czy nie odpuscic sobie
Anula123