po egzaminie

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

po egzaminie

Postprzez sylwia1234 » niedziela 19 marca 2017, 01:35

Pytanie moje brzmi, czy coś stoi na przeszkodzie, abym poszła na pełny kurs mimo tego, że mam już prawo jazdy? Wiem, że wydaje się to dziwne, ale zdałam 20 lat temu w małej mieścinie. Nigdy później samochodu nie prowadziłam. Tak naprawdę jestem zielona i nic nie pamiętam. Poruszam się komunikacją miejską, więc nawet drogi z przodu przez szybę nie widzę ;). Zdałam wtedy za którymś razem, ponieważ jeździć ledwo potrafiłam a miałam akurat szczęście. Nie wydaje mi się, żeby jakiekolwiek godziny doszkalające mi tu coś pomogły. Nawet nie wiem jak ruszyć samochodem, o przepisach nawet nie wspomnę. To nie jest żart, serio.
Sylwia
sylwia1234
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela 19 marca 2017, 01:24

Re: po egzaminie

Postprzez Akane » poniedziałek 20 marca 2017, 12:44

Myślę, że jednak jazdy dodatkowe dużo Ci pomogą. Instruktor przypomni zarówno jak ruszyć i w ogóle jak obchodzić się z samochodem i siłą rzeczy w trakcie jazdy odświeżysz sobie przepisy. Przed jazdami doszkalającymi warto oczywiście przewertować przepisy drogowe, a najlepiej kupić (choćby na komórkę) test przygotowujący do egzaminu teoretycznego (wypadnie Ci dużo taniej niż cały kurs, bo to koszt bodaj 50 zł). Oswoisz się z przepisami jeszcze przed ruszeniem na miasto.
Prawo jazdy kategorii B: od 07.12.2015
Avatar użytkownika
Akane
 
Posty: 135
Dołączył(a): piątek 27 listopada 2015, 20:00
Lokalizacja: Łódź

Re: po egzaminie

Postprzez klebek » poniedziałek 20 marca 2017, 14:36

Sylwia, tak jak kolega wyżej - ja bym Ci radził po prostu kilka jazd doszkalających. Może wydaje Ci się, że nic nie pamiętasz, ale 6-8h powinno wystarczyć. Jeśli chcesz powtórzyć sobie teorię, mozesz zrobić to on-line na stronie http://www.prawojazdy.com.pl gdzie znajdziesz wykłady on-line i testy egzaminacyjne, ktore usystematyzują Twoją wiedzę. :)
klebek
 
Posty: 224