Ja nie będę prosił tzw. "garbatego, aby się wyprostował". Nie to jest rolą systemu uzyskiwania prawa jazdy.
JAKUB napisał(a):@Blacksmith inny problem poruszył.
przez JAKUB » wtorek 31 stycznia 2017, 08:07
JAKUB napisał(a):@Blacksmith inny problem poruszył.
przez jasper1 » wtorek 31 stycznia 2017, 08:16
przez szerszon » wtorek 31 stycznia 2017, 08:40
Pozwolę sobie to cytować we wszelakich dyskusjach pt "po co ten łuk"jasper1 napisał(a):Łuk ćwiczy pewne sprawności, które są potrzebne podczas kierowania. Jak łuku nie będzie na egzaminie, to ćwiczył tych sprawności nie będziesz, bo nauka jest pod egzamin. W konsekwencji gorsza ocena odległości, gorsze panowanie poznawcze nad własnym zachowaniem podczas precyzyjnych manewrów. Może nie ma to większego znaczenia dla BRD w rozumieniu ofiar, ale przewiduję wzrost stłuczek i składek OC.
przez lukij1987 » wtorek 31 stycznia 2017, 14:53
przez Blacksmith » wtorek 31 stycznia 2017, 15:57
jasper1 napisał(a):... ale przewiduję wzrost stłuczek i składek OC.
szerszon napisał(a): Jest to w sumie promil promila
przez jasper1 » wtorek 31 stycznia 2017, 17:07
przez szerszon » wtorek 31 stycznia 2017, 17:30
To pretensja do szkoły,że miała ostro przechodzone auto.Blacksmith napisał(a):Wy znowu nie dostrzegacie jednej rzeczy.
[
A na którym egzaminie ? Piątym ?. Dopiero przy drugiej próbie się udało,
Około półtorej...faktycznie zwiększyA ja przewiduję na odwrót, zwiększenie umiejętności jazdy gdy te wszystkie godziny z placu przenieść w ruch miejski, ćwiczenie parkowania, itd.
Jestem codziennie. Osoby które mają problem związany z ich zdrowiem to promil promila. Osoby, które trafiły do OSK, gdzie uczą jak uczą to z pewnością większy odsetek. Ale to problem z instruktorem.Na jakiej planecie? Idź pod jakiś Polski WORD i zobacz jaki to "promil promila". Niedawno jak poszedłem pokibicować znajomemu to na łuku zakończyło przygodę 12 z 15 osób.
Zgadza się.jasper1 napisał(a): że na łuku wszystko zależy od auta, to już od dawna wszystkie osk kosiłyby kasę za podstawianie samochodu,
.
Bo go doprowadza do paniki, ponieważ najzwyczajniej nie ogarnia jazdy do tyłu.Zastanawia mnie tylko dlaczego tak bardzo chcesz likwidować łuk,
przez Blacksmith » wtorek 31 stycznia 2017, 17:54
jasper1 napisał(a):więc do egzaminów na autach osk się nie palą
przez jasper1 » wtorek 31 stycznia 2017, 18:28
Blacksmith napisał(a):
Nikt mi jeszcze nie podał konkretnego powodu na potrzebę istnienia łuku.
Łuk ćwiczy pewne sprawności, które są potrzebne podczas kierowania. Jak łuku nie będzie na egzaminie, to ćwiczył tych sprawności nie będziesz, bo nauka jest pod egzamin. W konsekwencji gorsza ocena odległości, gorsze panowanie poznawcze nad własnym zachowaniem podczas precyzyjnych manewrów.
Ten jeden i stały wymiarowo pas ruchu nie ma żadnego odzwierciedlenia w ruchu drogowym gdzie warunki są prze różnorodne.
A tłumaczenia niektórych, że bez łuku to potem ludzie będą mieli problemy na parkingach to już w ogóle kosmos.
jasper1 napisał(a):więc do egzaminów na autach osk się nie palą
Nie palą się, bo bardzo rzadko kto to umożliwia. U mnie na bodajże 30 OSK tylko jedna.
osk dla kilku wyjątków sprawnych inaczej przygotowywać auta do podstawienia na egzamin nie opłaca się.
Wy tak bronicie tego łuku i zdawania na autach WORD jakby wam kto zapłacił aby wymyślać nawet najbardziej abstrakcyjne argumenty, ale bronić.
przez szerszon » wtorek 31 stycznia 2017, 20:48
Stoisz pod WORDem i się dopytujesz ? Ja mam znowu informacje z pierwszej ręki od kursantów. Nie ma wielkiej różnicy. Może dlatego ,że mam samochód a nie złom.Blacksmith napisał(a):
Co do samochodów WORD to ja jednak mam inne informacje bo przegadałem o tym z masą ludzi.".
Bo szkolę od ośmiu lat i widzę efekty w manewrach na mieście przy parkowaniach czy zawracaniach u osób, które umieją łuk na wyczucie( czyli rozumieją zachowanie pojazdu) vs osoby robiące łuk na obrót. Zrobienie korekty przy parkowaniu jest intuicyjne.Wy tak bronicie tego łuku i zdawania na autach WORD jakby wam kto zapłacił aby wymyślać nawet najbardziej abstrakcyjne argumenty, ale bronić.
Wymyśliłeś mi rzeczywiste poglądy ? Ja widzę tę rzeczywistość na co dzień.Nie jesteś dla mnie przeciwnikiem nad którym triumf miałby przynieść mi satysfakcję. Nie muszę ukrywać swoich poglądów wobec nonsensów jakie wypisujesz w traumie łukowej. Nie ogarniasz jazdy samochodem i szukasz wszędzie winnych tylko nie u siebie.Nie mam zamiaru komentować zaczepek szerszona, który będzie pisał nawet i wbrew swoim rzeczywistym poglądom i zaklinał rzeczywistość aby tylko się ze mną na siłę nie zgodzić i mi "przyłożyć".
BETA..a ty nadajesz się do oceniania jak świnia do brykania. W statystykach nie będzie napisane kto oblał na łuku.Natomiast ty nie odpisałeś cyrylowi w ilu egzaminach osobiście brałeś udziałNa innym portalu od jakiegoś czasu proszę szerszona o podanie nazwy swojej szkoły jazdy aby zobaczyć w statystykach i ocenić na ile jego przechwałki o wysokim poziomie jego szkolenia są wiarygodne....
przez gumik » wtorek 31 stycznia 2017, 21:14
przez tomcioel1 » środa 01 lutego 2017, 12:59
przez Blacksmith » czwartek 02 lutego 2017, 00:40
przez Blacksmith » czwartek 02 lutego 2017, 01:30
przez szerszon » czwartek 02 lutego 2017, 09:13
a wcześniej łuk robiłem około 500 razy.
Blacksmith napisał(a): Niestety WORD'om podstawianie aut przez OSK nie jest na rękę. Masowe podstawianie aut znacząco zwiększyłoby zdawalność, a co za tym idzie mniej pieniędzy do kasy.. A więc jest to tak skonstruowane aby zniechęcić do podstawiania aut.