przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:58
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 23:11
Wierze, po prostu chce posłuchać mądrzejszych, bo głupieje z tym samochodem. Czyli jaka jest rada na to? Możesz mi coś poradzić? Za każdym razem hamować silnikiem i za każdym razem redukować biegi z 4 na 3 z 3 na 2? Innej opcji nie ma jak w innych samochodach, ze dojeżdżam po prostu bez nogi na gazie i sprzęgle nie redukując biegów?
Ta sama sytuacja dotyczy dojazdu do ustąp pierwszeństwa. Dojeżdżam na 2 biegu i przy 20/25km/h dławi go i praktycznie za każdym razem muszę na ustąp się zatrzymać, by wrzucić 1 bieg i dopiero ruszyć co jest denerwujące
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 23:16
Borys_q napisał(a):Wierze, po prostu chce posłuchać mądrzejszych, bo głupieje z tym samochodem. Czyli jaka jest rada na to? Możesz mi coś poradzić? Za każdym razem hamować silnikiem i za każdym razem redukować biegi z 4 na 3 z 3 na 2? Innej opcji nie ma jak w innych samochodach, ze dojeżdżam po prostu bez nogi na gazie i sprzęgle nie redukując biegów?
Możesz na przykład z 4 na 2 tylko przyhamuj trochę w trakcie redukcji jak masz sprzęgło wciśnięte żeby prędkość pod pasowała, możesz po kolei.Ta sama sytuacja dotyczy dojazdu do ustąp pierwszeństwa. Dojeżdżam na 2 biegu i przy 20/25km/h dławi go i praktycznie za każdym razem muszę na ustąp się zatrzymać, by wrzucić 1 bieg i dopiero ruszyć co jest denerwujące
A w biegu jedynka ci nie wskakuje tak przy 15?
Generalnie wyczuj go i jeździj tak żeby ci było najwygodniej, ale żeby za długo nie jeździć rozpędem.