przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:17
przez VanDerVart » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:30
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:38
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:48
przez VanDerVart » poniedziałek 16 listopada 2015, 21:01
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 21:04
Borys_q napisał(a):Nie koniecznie problem z samochodem, diesle sa bardziej telepiace od benzynowych. Masz obrotomierz, jesli tak to zwracaj uwage zeby ci obroty nie spadaly w okolice jalowych w trakcie hamowania.
przez VanDerVart » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:11
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:36
Dziwny objaw, prawda?
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:39
Borys_q napisał(a):Dziwny objaw, prawda?
Nie, normalny zakres.
przez terror » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:43
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:47
Normalny zakres, czyli normalne, że jeśli spada do 45km/h to muszę zredukować z 4 na 3 bo go dławi?
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:48
terror napisał(a):Nie musisz redukować biegu z 4 na 3, 3 na 2, 2 na 1 (tutaj nie pozwolą synchronizatory niszczysz sprzęgło które jest kosztowne. Po prostu jak jedziesz na tym 4 czy tam 3 to pusć nogę z gazu - wsio. Przed sygnalizatorem wcisnij sprzeglo i dohamuj (oczywiscie mozesz wczesniej także używać hamulca).
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:48
Borys_q napisał(a):Normalny zakres, czyli normalne, że jeśli spada do 45km/h to muszę zredukować z 4 na 3 bo go dławi?
Tak
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:52
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:55
Borys_q napisał(a):Po prostu uwierz mi na słowo, nie wytłumaczę ci na forum teorii budowy silników i układów przeniesienia napędu. Diesle Niskiej pojemności maja tendencje do niespokojnej pracy przy niskich obrotach. Ile ty masz tam cylindrów 3 czy 4?