przez Borys_q » środa 04 lutego 2015, 16:38
przez JAKUB » środa 04 lutego 2015, 20:57
przez Borys_q » środa 04 lutego 2015, 22:15
Czyli waszym zdaniem prawidłowym trzymaniem stopy na sprzegle jest stabilne oparcie pięty a operowanie sprzęgłem jedynie częścią przednia stopy?
przez Agusia12345 » czwartek 05 lutego 2015, 10:34
Borys_q napisał(a):Czyli waszym zdaniem prawidłowym trzymaniem stopy na sprzegle jest stabilne oparcie pięty a operowanie sprzęgłem jedynie częścią przednia stopy?
Generalnie ma ci być wygodnie, stara szkoła mówi o operowaniu z pietą w powietrzu. Ja tak jeżdżę 28 lat pojazdami typu wszelakiego, uczyłem tak kursantów, kursantom od innych instruktorów pokazywałem, że tak też się da żeby sobie sami zdecydowali, z różnych powodów nie zdawali, ale mało kto na technikę jazdy. Operowanie sprzęgłem z pieta w powietrzu ma różne plusy na przykład nie niszczysz sobie butów, nie haczysz o wycieraczkę, nie masz problemu z półsprzęgła z powrotem wcisnąć sprzęgła, nie masz problemu z dociskaniem sprzęgła do podłogi. Na rozklekotaną nogę luźna kostka i amortyzacja drgań łydki kostką, może to głupio brzmi ale jak zdawałem prawko pierwsze tak robiłem. Najważniejsze spokój dystans i trening na różnych autach na różnych nawierzchniach na różne sposoby z gazem bez gazu szybko wolno jak się da.
przez Agusia12345 » wtorek 10 lutego 2015, 16:09
przez JAKUB » wtorek 10 lutego 2015, 20:13
przez Agusia12345 » wtorek 10 lutego 2015, 21:46
przez Agusia12345 » wtorek 17 lutego 2015, 16:31
przez JAKUB » wtorek 17 lutego 2015, 18:29
przez szerszon » wtorek 17 lutego 2015, 23:18
przez JAKUB » wtorek 17 lutego 2015, 23:28
przez szerszon » wtorek 17 lutego 2015, 23:33
przez Agusia12345 » środa 18 lutego 2015, 03:40
przez jasper1 » środa 18 lutego 2015, 11:33
przez Agusia12345 » środa 18 lutego 2015, 16:21