Prawko jazdy kat.B przymusowe robienie w szkole?!

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Prawko jazdy kat.B przymusowe robienie w szkole?!

Postprzez Wee » środa 10 września 2014, 17:20

Cześć, opisze wam poniżej sprawę z która się spotkałem osobiście w mojej szkole związana ze zdaniem Prawo Jazdy kat.B mam nadzieję, że coś pomożecie i z góry przepraszam za ułożenia zdań,a le nie wiem już co robić w tej sprawie...

Więc..
Mam 17lat, jestem uczniem 2 Klasy Technikum. Jak Każdy chciałbym zdać prawo jazdy jak najwcześniej..