przez RaCmin » poniedziałek 11 sierpnia 2014, 12:16
przez rusel » poniedziałek 11 sierpnia 2014, 21:05
przez RaCmin » poniedziałek 11 sierpnia 2014, 22:16
przez rusel » poniedziałek 11 sierpnia 2014, 22:37
przez RaCmin » poniedziałek 11 sierpnia 2014, 22:53
przez LeszkoII » środa 13 sierpnia 2014, 20:16
Po co? Egzaminator będzie sprawdzał, jak mi wygodnie?rusel napisał(a):1. ustawiasz fotel
Po co? To moja sprawa(nie ma przepisu o zagłówkach).rusel napisał(a):3. ustawiasz zagłówki
przez Makabra » środa 13 sierpnia 2014, 21:23
przez LeszkoII » środa 13 sierpnia 2014, 21:59
przez oskbelfer » środa 13 sierpnia 2014, 22:10
aileendevil87 napisał(a):Przyznam szczerze, że nie widziałem jeszcze L-ki na egzaminie ze światłami dziennymi (może mało spostrzegawczy jestem).
aileendevil87 napisał(a):Swoją drogą ja się zastanawiam, jak Ty w ogóle zostałeś do tego egzaminu dopuszczony
Makabra napisał(a):Ja bym jednak najpierw sprawdził czy fotel i lusterka są dobrze ustawione, zanim zacznę wszystkie przełączniki i wajchy ruszać. Druga sprawa, ustawienie fotela rozumie się przez ustawienie zagłówka który jest integralną częścią fotela. Czyli nie mamy osobnych podpkt. za ustawienie siedziska, za ustawienie oparcia, za ustawienie wysokości fotela i za ustawienie zagłówka.
Można też regulować ustawienie kolumny kierownicy i wysokość górnego mocowania pasu bezpieczeństwa po zapięciu pasów.
Sprawdzenie zamkniętych drzwi nie da się całkiem zrobić z zewnątrz, bo drzwi kierowcy zamyka się ostatnie, od tego mamy kontrolkę w cywilizowanych samochodach.
Ogólnie jednym z elementów przygotowania się do jazdy jest sprawdzenie kontrolek na desce rozdzielczej.
Nie wiem czemu wszyscy włączają światła mijania na wyłączonym silniku
[/quote]... Sama nazwa "przygotowanie do jazdy" mówi, że trzeba zrobić wszystko co przed ruszeniem zrobić się powinno.
Oczywiście gdzieś między skończeniem przygotowywania się do jazdy a jazdą upewniamy się czy możemy jazdę rozpocząć
przez rusel » środa 13 sierpnia 2014, 22:50
Po co? To moja sprawa(nie ma przepisu o zagłówkach).
Po co? Egzaminator będzie sprawdzał, jak mi wygodnie?
Egzaminatorowi fotel tez mam ustawić, bo zwykle pasażerowie sami sobie nie ustawiają ? Nie muszę. Podobnie z zagłówkami.
też łatwy zarobek dla egzaminatorów. Ulać w 2 minuty... a ile zarobił egzaminator w przeliczeniu na godzinę?
przez aileendevil87 » czwartek 14 sierpnia 2014, 09:32
oskbelfer napisał(a):A Ty masz prawo jazdy ? Idąc Twoim tokiem rozumowania, skoro nie widziałes dziennych na egzaminach to i prawka nie powinieneś widzieć
przez oskbelfer » czwartek 14 sierpnia 2014, 13:44
przez rusel » piątek 15 sierpnia 2014, 11:56
przez LeszkoII » piątek 15 sierpnia 2014, 12:09