Nie zdążyłam wyrobić PKK

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Nie zdążyłam wyrobić PKK

Postprzez lavender3 » sobota 22 marca 2014, 09:05

Hej, zdaję prawo jazdy w mieście, w którym studiuję i nie jestem tu zameldowana. Niestety nie wiedziałam że wyrobienie Profilu Kandydata na Kierowcę potrwa tak długo - będę go miała dopiero za ok. 2 tygodnie a teorię zaczynam dzisiaj (pani w OSK powiedziała że mogę chodzić jako wolny słuchacz). Czy jeśli nie wyrobię PKK odpowiednio wcześnie to będę mogła zacząć jazdy, podejść do egzaminu wewnętrznego?

Serdecznie pozdrawiam!
lavender3
 
Posty: 8
Dołączył(a): sobota 22 marca 2014, 09:02

Re: Nie zdążyłam wyrobić PKK

Postprzez JAKUB » sobota 22 marca 2014, 10:09

Niestety NIE, musisz mieć swój PKK, aby oficjalnie rozpocząć szkolenie
JAKUB
 
Posty: 1406
Dołączył(a): sobota 10 marca 2012, 19:53

Re: Nie zdążyłam wyrobić PKK

Postprzez molly » niedziela 20 lipca 2014, 12:47

Witam,
podłączę się do tematu. U mnie sytuacja wygląda tak, że zrobiłam kurs prawie 10 lat temu. Teraz postanowiłam wrócić do tematu prawka, ale ze względu na bardzo długą przerwę zapisać się na cały kurs od początku. I tutaj pojawia się problem. W osk który wybrałam powiedzieli mi, że nie mogę zacząć jeździć bez pkk (pomimo tego, że mam już skończony kurs, badania miałam bezterminowo ważne i nawet kilka razy podchodziłam do egzaminu). Czekam teraz na wyrobienie i przesłanie pkk z miejsca zameldowania, ale tak się zastanawiam czy jest jakaś podstawa (prawna), że ze skończonym kursem nie mogę wsiąść do L-ki bez tego papierka? A gdybym wykupywała tylko jazdy doszkalające to też bym musiała mieć pkk?
molly
 
Posty: 3
Dołączył(a): niedziela 20 lipca 2014, 11:47

Re: Nie zdążyłam wyrobić PKK

Postprzez Aldona84 » niedziela 20 lipca 2014, 13:14

Twoje dokumenty są w WK. Dajesz nowe badania, zdjęcie, i wypełniasz wniosek i ci dają PKK
Inaczej przez to nie przebrniesz. Nowe przepisy...
Aldona84
 
Posty: 13