Myślę, że cię nie oszukam jak powiem, że tras egzaminacyjnych jest mniej więcej iloczyn liczby zatrudnionych tam egzaminatorów mnożonych przez kilkanaście (zapewne około 15-20 tras wymyślonych przez każdego egzaminatora)
Co do czasu....rozporządzenie pisze, że 1 trasa to co najmniej 25 min...górnego limitu nie ma.
Oczywiście trasy będą prowadziły po tych samych skrzyżowaniach, w podobnych rejonach... ale weź tylko 1 skrzyżowanie klasyczne - 4 wlotowe ... z każdego wlotu możesz prawo/prosto/lewo (zawracanie pominę
) ...wychodzi, że na jedno tylko skrzyżowanie należałoby najechać 12x by można je odfajkować jako przerobione (optymistycznie zakładam, że 1 raz wystarczy
)
Do czego zmierzam .... nie ma tras egzaminacyjnych - można co najwyżej mówić o rejonach, po których najczęściej poruszają się egzaminatorzy, lub miejscach, gdzie najczęściej robią określone manewry ... (na tym skrzyżowaniu egzaminy często muszą skręcać w lewo...na tym parkingu najczęściej parkują prostopadle, a tam równolegle...ta jednokierunkowa jest objeżdżana...tam zawracają na 3, a tą ulicą zaliczają jazdę po drogach o podwyższonej prędkości itp itd... )
Nie da się tak policzyć jak kombinujesz...10tras x 15 min każda... dokupię 3h to sobie wszystkie objadę....
Tak się nie da.