* Zaloguj się   * Zarejestruj się * FAQ    * Szukaj

Dzisiaj jest wtorek 09 lutego 2016, 08:23

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: czwartek 14 listopada 2013, 15:31 
Offline

Rejestracja: czwartek 14 listopada 2013, 15:21
Posty: 2
Witam. 25.11 mam egzamin c+e. Czy ktos z was juz to przechodził?? na co uwarzać? Zmiana samochodu na tandem pomogla czy utrudniła zdanie?? mi szczerze mówiac lepiej jeździło sie tandem na kursie. Piszcie co tylko wiecie, może pozwoli mi to uniknąc wpadek;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: czwartek 14 listopada 2013, 15:53 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 05 sierpnia 2013, 16:11
Posty: 353
Siemka ;)
A gdzie będziesz miał egzamin ? Ztego co rozumiem to uczyłeś się na tandemie a zdajesz co na ciągniku z naczepą ? ja mam tylko B+E więc jazda taka sama jak z tandemem a naczepa to inna bajka tak mówią na pewno się wypowiedzą Ci co przechodzili ;). Na pewno uwaga na słupki pachołki linie odległości oraz najważniejsze odpowiednie sprzęgniecie zestawu chodzi mi tu o podstawienie klinów pod koła podpory o odpowiednie podłączenie przewodów i unieruchomienie silnika.A jak już wyjedziesz na miasto jazda z godnie z kodeksem i nie najeżdżanie na krawężniki.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: piątek 15 listopada 2013, 15:32 
Offline

Rejestracja: czwartek 14 listopada 2013, 15:21
Posty: 2
Ja bede zdawał w Bytomiu na Tandemie.. Na kursie miałem 10h naczepy i reszta tandem.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: piątek 15 listopada 2013, 20:24 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 05 sierpnia 2013, 16:11
Posty: 353
No to git ta sana ciężarówka ten sam tandem powinno być dobrze mało stresu pamiętaj że umiesz że wiesz i reszta powinna pójść najważniejsze żeby wyjechać na miasto


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: wtorek 26 listopada 2013, 14:20 
Offline

Rejestracja: sobota 21 września 2013, 10:49
Posty: 15
http://oskduet.pl/prawo/policjant-kierowanie-ruchem


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: wtorek 26 listopada 2013, 14:24 
Offline

Rejestracja: sobota 22 marca 2008, 15:36
Posty: 3281
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
Zmiana samochodu na tandem pomogla czy utrudniła zdanie??


Ja zdawałem na przyczepie z przednią osią skrętną, to w porównaniu z tym tandem to dziecinna igraszka.

_________________
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: wtorek 26 listopada 2013, 16:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 05 marca 2012, 14:30
Posty: 616
Lokalizacja: Opole
Borys_q pisze:
Cytuj:
Zmiana samochodu na tandem pomogla czy utrudniła zdanie??


Ja zdawałem na przyczepie z przednią osią skrętną, to w porównaniu z tym tandem to dziecinna igraszka.

To akurat fakt ;) Ale ten egzamin musiał się odbyć już jakiś czas temu ;)

Michal9191 pisze:
No to git ta sana ciężarówka ten sam tandem powinno być dobrze mało stresu pamiętaj że umiesz że wiesz i reszta powinna pójść najważniejsze żeby wyjechać na miasto
Założenie że ten sam typ ciężarówki i wizualnie z grubsza taka sama przyczepa będą się zachowywać identycznie jak na kursie jest błędne. Na B+E pojazdy nie mają zbyt wielkiego pola co do tego żeby się różnić, a niewielkie różnice przekładają się na niemal identyczne prowadzenie.

Przy C+E mamy różną długość przyczepy, dyszla, jego wysokość, głębokość montażu zaczepu, teoretycznie nawet odległość między osiami w przyczepie robi różnicę. A o takich rzeczach jak różne systemy podłączania przewodów (duomatic lub dwa osobne przewody) czy typów zaczepów, ich blokad, systemów podnoszenia sworznia... No i hak w osobówce to w zasadzie kawał metalu bez części ruchomych, więc jego stan nie ma większego wpływu na przebieg egzaminu, gdzie na C+E wyrobienie lub zapieczenie części odpowiedzialnych za opadanie sworznia to duży problem. Tak samo z blokadą kołnierza. Itd, itp...

_________________
OSP / ex-KW PSP / Strażak / Kierowca karetki / Transport krwi / Żołnierz SW:38T65
[B][C][CE]
ObrazekObrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: wtorek 26 listopada 2013, 17:07 
Offline

Rejestracja: sobota 22 marca 2008, 15:36
Posty: 3281
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
To akurat fakt ;) Ale ten egzamin musiał się odbyć już jakiś czas temu ;)


Wiesz za młody nie jestem w 2002 C+E robiłem plusem wtedy było to, że zestaw nie był oplandekowany co dawało większe pole obserwacji (szyby w kabinie z tyłu).

_________________
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: piątek 06 grudnia 2013, 18:20 
Offline

Rejestracja: niedziela 26 sierpnia 2012, 18:36
Posty: 7
recepta na sukces: SPOKÓJ SPOKÓJ i jeszcze raz SPOKÓJ. dzisiaj zdawałam 2gi raz. za pierwszym razem zabrakło mi czasu na podczepianie, bo ręce tak mi się trzęsły, że nie mogłam podłączyć przewodów pneumatycznych i nadzwyczajniej nie zmieściłam się w czasie. Dzisiaj kilka godzin po egzaminie jestem szczęśliwą posiadaczką kat. C+E.
A teraz konkrety.

PLAC
na placu oblewa się za upór. Pamiętaj, że masz prawo do korekty. Korekta to nie jest druga próba. Jeśli wiesz, że źle jedziesz to po prostu zrób korektę.

MIASTO
W mieście cóż - dostosuj prędkość do warunków jazdy i swoich umiejętności. Ty masz jechać tak, żeby egzaminator nie bał się jechać z Tobą i żeby nie tamować ruchu. Z życiem ale bezpiecznie.

Tyle. :)


Ostatnio zmieniony wtorek 10 grudnia 2013, 14:26 przez fumcia, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: wtorek 10 grudnia 2013, 10:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 28 maja 2011, 22:00
Posty: 78
Lokalizacja: Psk\Sieradz
Jak wyżej: spokój i opanowanie, choć w niektórych sytuacjach o to trudno (presja czasu, wspomniane wcześniej wadliwie działające zaczepy). No ale w końcu w zawodowym życiu za kółkiem takie sytuacje wymagające opanowania to codzienność. :wink:

Cofanie tandemem nie jest trudne. "Bawiłam" się trochę skrętnym dyszlem we wakacje - średnia przyjemność, zazdroszczę każdemu co tak potrafi. :D

Pozdrawiam kolejną kobitkę z papierami na "dużego". :spoko:

_________________
27.05.2011- B za drugim
16.04.2012- BE za drugim
04.07.2012- A za pierwszym
02.08.2012- C za drugim
21.09.2012- CE za drugim
19.10.2012- prawko ABCE w kieszeni
28.02.2015 - instruktor kat. B za pierwszym


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: kamysze i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group