przez szeq » niedziela 01 września 2013, 13:45
przez rusel » niedziela 01 września 2013, 20:00
przez mk61 » niedziela 01 września 2013, 20:03
rusel napisał(a):W tym samym miejscu zaczynasz i konczysz manewr parkowania,
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez rusel » niedziela 01 września 2013, 20:13
przez szeq » poniedziałek 02 września 2013, 05:41
przez rusel » poniedziałek 02 września 2013, 08:52
przez dylek » poniedziałek 02 września 2013, 09:57
przez mk61 » poniedziałek 02 września 2013, 10:04
rusel napisał(a):szczerze mowiac nie wiem jak bylo za starych czasow z tym oznakowaniem
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez rusel » poniedziałek 02 września 2013, 11:33
przez skov » poniedziałek 02 września 2013, 15:53
przez mihauu » poniedziałek 02 września 2013, 18:15
rusel napisał(a):wiec podlegales pod ten sam przepis, to ze egzaminator nie czepial sie i nie czekal na ustawienie poczatkowe potwierdza moje slowa, natomiast nadal jest to argument do niezaliczenia zadania
przez rusel » poniedziałek 02 września 2013, 19:57
przez dylek » poniedziałek 02 września 2013, 20:13
można wyjechać obrysem, kołem nie wolno. Zapis rozporządzenia brzmi: "pojazd nie może WYJECHAĆ poza określony obszar wjazdu"
przez mihauu » poniedziałek 02 września 2013, 20:30
rusel napisał(a):obszar wjazdu pkt c oraz d 2x12m, obszar wyjazdu pkt c oraz d 2x12 m
Nie miescisz sie na stanowisku lub wewnatrz stanowiska przy wjezdzie i wyjezdzie=powtorka zadania
przez rusel » poniedziałek 02 września 2013, 20:48