dylek napisał(a):Nie przesadzaj - Setra 312HD ma tylko 10,80 m długości.
215HD, A przynajmniej ja na tej zdawałem. Wciąż widzę ją często na mieście, więc pracuje, ale nie mam pewności, czy WORD jeszcze na niej egzaminuje.
przez mk61 » poniedziałek 02 września 2013, 22:14
dylek napisał(a):Nie przesadzaj - Setra 312HD ma tylko 10,80 m długości.
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez rusel » poniedziałek 02 września 2013, 22:19
przez mihauu » poniedziałek 02 września 2013, 22:19
rusel napisał(a):Nie miałem nigdy takiej sytuacji, żebym nie zaliczył wykonania tego zadania tylko dlatego, że ktoś nie cofnął do tych 2 metrów. Uważam za nadinterpretację wymaganie takiego wyjazdu od osoby egzaminowanej.
A u nas calkiem czesto sie to zdarza zwlaszcza przy kat D, wyjazd zbyt szeroki poza linię przerywaną wyznaczającą stanowisko, pod żywoplot i krawęznik wyspy na placu, to nie jest wyjazd zgodnie z rozp. bez znaczenia czy jest termin "wyjazd" czy "wjazd" na druku, takie zadanie jest powtarzane
przez skov » poniedziałek 02 września 2013, 22:27
dylek napisał(a):mk61 napisał(a):W Szczecinie egzaminy są na 12 metrowym autobusie i nie ma możliwości wjechać na raz. Trzeba to zrobić z korektą, tj. podjechać do stanowiska na skośne, cofnąć i wjechać sobie przodem idealnie. Przy wyjeździe wystawia się tylko tylny zwis poza linię i skręcając mocno kierownicę można odjechać od miejsca zbrodni.
Nie przesadzaj - Setra 312HD ma tylko 10,80 m długości.
Sam zdawałem Solbusem ST11, który ma 10,78 m - ciut poćwiczenia wymagało, ale dawało radę wjechać bez korekt 10/10.... Korekta przydawała się przy wyjeździe, choć jak człek miał farta to i to się udawało (ale ryzyko - więc się standardowo wyjazd z korektą robiło)
przez rusel » poniedziałek 02 września 2013, 22:31
Po pierwsze: linia przerywana nigdy nie wyznacza stanowiska tylko jak już - obszar wjazdu
Po drugie: nie znam infrastruktury Waszego WORDu - nie ma ona żadnego znaczenia
Po trzecie: jeżeli sobie egzaminujecie wg. własnej interpretacji, to już Wasza sprawa
przez mihauu » poniedziałek 02 września 2013, 23:00
rusel napisał(a):Po pierwsze: linia przerywana nigdy nie wyznacza stanowiska tylko jak już - obszar wjazdu
powtorze sobie dzisiaj 10 razy przed spaniem skoro to teraz takie istotne
rusel napisał(a):Po drugie: nie znam infrastruktury Waszego WORDu - nie ma ona żadnego znaczenia
nikt nie kaze poznawac
rusel napisał(a):Po trzecie: jeżeli sobie egzaminujecie wg. własnej interpretacji, to już Wasza sprawa
nasza, Waszej nie znamy i nie potrzebujemy
przez rusel » wtorek 03 września 2013, 09:54
Istotne, bo skoro nie odróżniasz lub mylisz pojęcia, to Twoje zdanie jest mało wiarygodne.
po co piszesz o jakiś żywopłotach i wyspach na placu? Jakie to ma znaczenie?
Szkoda, bo może wtedy byś wyciągnął mądre wnioski. Jak na razie to próbujesz wcisnąć mi okulary, żebym sobie zobaczył "obszar wyjazdu", który widzisz tylko Ty, bo korzystasz z "mądrej książeczki", która nijak ma się do tego, co powinieneś wiedzieć jako egzaminator.
przez skov » wtorek 03 września 2013, 20:57
rusel napisał(a):dla kandydata na kierowce ma ogromne bo procz linii ograniczajacych cale stanowisko do wykonania zadania, oj przepraszam szanowny Panie obszar! za ktory wyjezdza moze sam przekonac sie czym skutkuje nieumiejetna proba wyjazdu, no moze u Was tego nie oceniają, nie wnikam
rusel napisał(a):Ja bym żale odłożyl na bok i zaczal logicznie myslec, to Ci dobrze zrobi, masz ustalone pole wjazdu ograniczone oznakowaniem i pole wyjazdu, poki co oceniany jest wjazd/wyjazd ze stanowiska chyba ze ktos ma zdolnosc teleportacji
przez dylek » wtorek 03 września 2013, 21:24
skov napisał(a):Zgadzam się też z dylkiem, że wyjechać można również obrysem ale w tym przypadku chodzi jednak o koło. Gdyby było inaczej byłby zakaz naruszania linii ograniczających stanowisko i obszar wjazdu.
przez szeq » wtorek 17 września 2013, 17:54
przez skov » wtorek 17 września 2013, 18:54
szeq napisał(a):jeszcze z innej beczki
szeq napisał(a):obszar wjazdu w parkowaniu skośnym też wynosi 12 metrów ? doczytałem się z rozporządzenia.. że tak, ale wolę spytać bo może coś źle interpretuje.
szeq napisał(a):i jak jest w końcu z tą linią przerywaną ograniczającą obszar wjazdu w parkowaniu prostopadłym przodem, zresztą chyba w parkowaniu tyłem jest tak samo, można wyjechać za nią obrysem czy nie ? kołem rozumiem że na pewno nie wolno, a obrysem ?
szeq napisał(a):i jeszcze jedna sprawa w tzw "garażu" parkowania prostopadłego oprócz linii ciągłych jest również linia przerywana, można za nią obrysem wyjechać czy nie ??
szeq napisał(a):a w jeździe pasem ruchu po łuku do przodu i od tyłu obrysem mogę tak ?
szeq napisał(a):i taka sytuacja cofam tyłem wyjeżdżając ze stanowiska parkowanie prostopadłe przodem (czyli wyjeżdżam tyłem skręcając w prawo), wyjechałem przodem po za słupki, teoretycznie wyjechałem ze stanowiska, mam obawy czy nie wyjadę skręcając tyłem po za linie ograniczającą obszar wjazdy/wyjazdu czyli te 12m (tu są różne opinie, że w sumie zakończyłem zadanie pozytywnie, i że nie bo nie ustawiłem się równolegle do linii ograniczającej obszar wjazdu wyjazdu 12 m), mogę w takim wypadku zrobić korektę? czyli wyciągnąć autobus do przodu skręcając np w lewo jeśli przy wyjeździe łamałem się w prawo po czym po korekcie w przód cofnąć skręcając ponownie w prawo ustawiając się równolegle do linii przerywanej ograniczającej obszar wjazdu/wyjazdu, będzie to poprawna korekta ?
przez reddevil29 » piątek 17 lipca 2015, 12:33
przez Vergil » sobota 18 lipca 2015, 14:43