Jestem właśnie po 1 próbie teorii, wynik oczywiście negatywny, na systemie ILS. Oto pare pytań które zapamiętałem. Prosiłbym aby wrzucać do tego wątku jedynie pytania specjalistyczne dotyczące autobusów, reszta powinna być zamieszczona do podobnego watku z kat. B.
Silnik niskoprężny od wysokoprężnego różni się występowaniem :
-świecy żarowej
-świecy zapłonowej
-świecy płomienistej
Kontrolka do zatrzymania awaryjnego silnika (zdjęcie konsoli kierowcy) może być użyta:
- coś tam
- podczas jazdy z góry
- w czasie zatrzymania pojazdu
Jeśli kierowca zgodzi się do przewozu osób nieodpłatnie , przewoźnik powinien z nim zawrzeć:
-umowa zlecenia
-umowa zatrudnienia
-umowa o dzieło
Zanim kierowca autobusu ruszy z miejsca powinien:
-zawsze właczyć lewy kierunkowskaz
-upewnic się o zamknięciu drzwi
-coś tam
Było jeszcze pytanie co zrobić w czasie wybuchu pożaru wewnątrz autobusu:
-zaznaczyłem C czyli zatrzymać się i ewakuować wszystkich pasażerów
Ile zostało do wykorzystania godzin do odpoczynku w danym tygodniu jeśli kierowca wykorzystał już 24:
-21
-25
-4