3. Trasę egzaminacyjną:
1) należy tak dobrać, aby natężenie ruchu (w godzinach szczytu) na elementach drogi określonych w poz. 1-5 tabeli 7 nie było mniejsze niż 400 pojazdów na godzinę na jeden pas ruchu; nie dotyczy egzaminów prowadzonych w zakresie prawa jazdy kategorii T;
2) na której prowadzony jest egzamin w zakresie prawa jazdy kategorii A1, A, B1 lub T, określa ośrodek egzaminowania w porozumieniu z właściwym organem nadzoru; plan z przebiegiem tych tras wywiesza się w ogólnie dostępnym miejscu ośrodka egzaminowania, tak aby osoby egzaminowane mogły się zapoznać z jej przebiegiem. W przypadku egzaminu w zakresie prawa jazdy kategorii B1 przeprowadzanego pojazdem umożliwiającym przebywanie egzaminatora w pojeździe nie stosuje się wyznaczonych tras egzaminacyjnych.
To tak, by dokładnie było widać zapis ustawy....
Wg mojej oceny należy wyznaczyć dla danej kategorii
trasę, by można się było wcześniej zapoznać z
jej przebiegiem.. trasa nie musi być jednakowa dla różnych kategorii - tak też chyba interpretuje to większość ośrodków egzaminowania w PL .... może być też interpretacja, że nie musi być 1 stała trasa, lecz wiele tras...
Ale tras, a nie rejon... czyli jeśli na danym obszarze WORD chce jeździć na wiele sposobów, to każda z tych tras ma być podana...
na zasadzie : tu w prawo, tam w lewo.... itd....
Ma być wyznaczona konkretna trasa... pierwsza, siódma, osiemnasta.... każda z osobna wyznaczona.
Dla mnie to co wyczytałem jest mocnym przegięciem interpretacyjnych nie dającym się raczej obronić zapisem ustawy....