przez innamorata88 » poniedziałek 07 grudnia 2009, 16:52
przez anonimhaha » poniedziałek 07 grudnia 2009, 16:53
przez szerszon » poniedziałek 07 grudnia 2009, 17:07
Przepraszam Cie bardzo,masz rację,ze uczy sie jak zdać egzamin,tylko z czego to wynika.Czy to jest wina tylko i wyłącznie instruktorów ?Czy problemem tez nie są ,,sztuczki ,, egzaminatorów mających na celu jeszcze wieksze zestresowanie kursanta ?Nie wiem ,czy dobrze Ciebie zrozumialem,ale w którym momencie chcesz ustawić lusterka aby widzieć linie,na łuku ?Czy do jazdy miejskiej ?wiciu2 napisał(a):No i widać jak uczy się jeździć w Polsce. Nie uczy się jak panować nad pojazdem, jak się zachować w ruchu drogowym tylko jak zdać egzamin. Co za problem ustawić lusterka tak żeby widzieć linie ograniczające pas ruchu i obserwować gdzie jedziemy samochodem. W razie potrzeby kręcimy kierownicą tak, aby samochód pojechał tam gdzie chcemy i tyle. Cała filozofia! A co to jest za nauka obrót 3/4, 360 st. jak widzisz tyczkę w tym albo w tym lusterku, szybie to kręcisz. Bzdura i tyle. Na drogach nie ma tyczek. Nie ma instruktora, który powie "o teraz kręć 3/4 obrotu i wyjedziesz". Osoba, która otrzymuje "prawo jazdy" powinna panować nad pojazdem i bezpiecznie poruszać się po drogach. Być bezpiecznym uczestnikiem ruchu dla innych kierujących, no i pieszych.
przez lith » poniedziałek 07 grudnia 2009, 17:10
innamorata88 napisał(a):Ja starałam się zrobić na egzaminie ,,na pachołka'' czytaj: jeden pełen obrót, gdy pachołek rozpoczynający łuk będzie po środku szyby od strony pasażera, no i szlag łuk trafił. Pytanie tylko czemu? Czy odległość pachołków od siebie nie jest ustawowo regulowana?
przez innamorata88 » poniedziałek 07 grudnia 2009, 17:15
przez poczatkujaca1991 » poniedziałek 07 grudnia 2009, 19:01
lith napisał(a):albo mieć włączony tryb 'city'
przez Calvados » poniedziałek 07 grudnia 2009, 20:29
przez Amos » poniedziałek 07 grudnia 2009, 20:50
przez piotrekbdg » poniedziałek 07 grudnia 2009, 20:57
Ależ w normalnie ustawionym prawym lusterku widać tylne koło i linię, a tyle wystarczy, by wiedzieć, kiedy wyprostować, a potem kontrolować dalszą jazdę do miejsca zatrzymania.
I tylko trzeba czasem zerknąć w tylną szybę, czy ktoś czasem nie stoi za samochodem...
przez Calvados » poniedziałek 07 grudnia 2009, 21:05
Dokładnie lepiej bym tego nie ujął.
przez cman » poniedziałek 07 grudnia 2009, 21:13
przez Calvados » poniedziałek 07 grudnia 2009, 21:19
przez godq3 » poniedziałek 07 grudnia 2009, 23:55
przez szerszon » wtorek 08 grudnia 2009, 00:30
Chciałbym zobaczyć jak zmieniasz pas ruchu z lewego na prawy przy duzym nateżeniu ruchu przy tak ustawionym lusterku,chyba że przymocowaleś jakieś łazienkowe 2 na 2 :DAmos napisał(a):Ależ w normalnie ustawionym prawym lusterku widać tylne koło i linię, a tyle wystarczy, by wiedzieć, kiedy wyprostować, a potem kontrolować dalszą jazdę do miejsca zatrzymania.
I tylko trzeba czasem zerknąć w tylną szybę, czy ktoś czasem nie stoi za samochodem... ;)