Zoltodziob-moje pierwsze praktyczne zajecia

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Zoltodziob-moje pierwsze praktyczne zajecia

Postprzez sarsur » środa 01 września 2004, 09:49

Witam,

za godzinke rozpoczynam swoje pierwsze zajecia z samochodzikiem.Jestem kompletnie zielona w tych sprawach i straaasznie sie boje,jak to bedzie :oops: Pierwsze zajecia na placyku,jesli ktos moze mi w skrocie napisac ,jak wyglada taka lekcja ,bede wdzieczna.
Avatar użytkownika
sarsur
 
Posty: 56
Dołączył(a): środa 31 marca 2004, 18:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez ella » środa 01 września 2004, 09:56

.Jestem kompletnie zielona w tych sprawach i straaasznie sie boje,jak to bedzie Pierwsze zajecia na placyku,jesli ktos moze mi w skrocie napisac ,jak wyglada taka lekcja ,bede wdzieczna.

Przecież bedziesz miała instruktora, który ci wszystko dokładnie wytłumaczy :wink: Nie zostawi ci na pewno samej z samochodzikiem. Pewnie u każdego ta lekcja wyglądała inaczej. U mnie było najpierw obejrzenie samochodu zwłaszcza w środku, gdzie co jest, nauka zmiany biegów i ruszanie. Jeździłam sobie po placyku jak chciałam, jakiś slalom miedzy tyczkami. Po prostu nauka opanowania samochodu. Powodzenia :!: :wink:
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sarsur » środa 01 września 2004, 10:02

Dziekuje za szybka odpowiedz :D
Avatar użytkownika
sarsur
 
Posty: 56
Dołączył(a): środa 31 marca 2004, 18:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez wiruswww » środa 01 września 2004, 10:31

Ja jestem po 10 godzinach jazdy. Na pierwszej godzinie instruktor zawiozł mnie na parking i godzine czasu tłumaczył o samochodzie (zmian biegów, gaz, hamulec, sprzegło, silnik, światła wycieraczki tp.itd.). Druga godzinę (po sobie) pojechałem już na miasto i za miasto na mało uczęszczaną drogę żeby pouczyć się ruszać i zatrzymywać.

Napisz jak to wyglądało u Ciebie.
Avatar użytkownika
wiruswww