przez Margo » czwartek 16 kwietnia 2009, 21:46
przez Ammut » czwartek 16 kwietnia 2009, 23:09
jasiek23 napisał(a):Tyczek trzymajmy się raczej tylko na egzaminie i podczas jazd po placu manewrowym(bo tak uczy instruktor :D ) W jezdzie normalnej poprostu trzeba wyrobić sobie jazde na wyczucie bo raczej na parkingu tyczek nie bedzie :roll:
przez czekoladoosia » piątek 17 kwietnia 2009, 16:41
przez WojtekP » piątek 17 kwietnia 2009, 18:10
przez Urbasia » piątek 17 kwietnia 2009, 18:55
przez Maćka » sobota 18 kwietnia 2009, 09:42
przez Amos » sobota 18 kwietnia 2009, 11:44
Maćka napisał(a):Przypomnę, że dwie poprzednie próby oblałam jadąc tylko i wyłącznie na słupek, tak więc dobra rada dla zdających a uczących się tą metodą, nie trzymajcie się jej kurczowo, poćwiczcie na placu jazdę traktując słupki tylko jako punkty orientacyjne, a tak to próbować jechać jednak "na czuja" :)
przez maggie » sobota 18 kwietnia 2009, 18:06
przez jazda123 » sobota 18 kwietnia 2009, 19:52
maggie napisał(a):Ja natomiast na moim drugim egzaminie robiłam łuk na metodę, czyli 1 pełny obrót w prawo przy 3 pachołku i pełny w lewo jak sie samochód ustawi równolegle do linii i się udało mimo że na pierwszym pachołki mi się pomyliły i żle obrót zrobiłam. Nie zaryzykowałabym robić na wyczucie bo nigdy się tak nie uczyłam i na kolejnym będę robić dokładnie tak samo bo niestety na mieście oblałam
przez nabuhodonozor:) » sobota 18 kwietnia 2009, 23:40
rad-an napisał(a):Dodatkowe wspomaganie nie zmienia "mnożnika obrotów kierownicy". Po prostu lżej kręcić.
przez jasiek23 » poniedziałek 20 kwietnia 2009, 13:23
przez michal03 » poniedziałek 20 kwietnia 2009, 15:43
przez dawid91 » poniedziałek 20 kwietnia 2009, 18:30
przez marketta » wtorek 21 kwietnia 2009, 14:44