przez muflon » piątek 10 kwietnia 2009, 13:01
przez Machro » piątek 10 kwietnia 2009, 13:13
muflon napisał(a):Moim zdaniem to, że ktoś robił łuk na tak zwany sposób, wcale nie świadczy o tym, że będzie miał większy problem na przykład z zaparkowaniem prostopadłym tyłem niż ktoś, kto pokonywał łuk w sposób "normalny". Przecież to jest sytuacja wybitnie sztuczna, wjazdy na miejsca parkingowe nie są oznaczone białymi liniami z postawionymi pachołkami, nie wjeżdża się po łuku, który ma promień 6 metrów.
przez muflon » piątek 10 kwietnia 2009, 13:38
przez jasiek23 » piątek 10 kwietnia 2009, 14:31
przez Sukreterer » sobota 11 kwietnia 2009, 09:51
przez Margo » niedziela 12 kwietnia 2009, 11:16
przez cdv » niedziela 12 kwietnia 2009, 13:00
przez jasiek23 » niedziela 12 kwietnia 2009, 15:47
Margo napisał(a):Mam pytanie do osób,które wykonują rękaw nie korzystając z żadnych sposobów etc. Jak u Was wygląda wykonywanie tego manewru? :wink:
przez Margo » niedziela 12 kwietnia 2009, 17:05
jasiek23 napisał(a):prościej nie da się napisać, naprawdę :D
przez grzmot » niedziela 12 kwietnia 2009, 17:50
przez Margo » niedziela 12 kwietnia 2009, 18:08
grzmot napisał(a):Bo to prawda - na wyczucie. Każdy, mając odpowiednio dużo czasu, to wyczucie sobie wyrobi.
Ważne, żeby wiedzieć, które koła gdzie i jak szybko idą, kiedy jadąc tyłem skręcamy w którąś stronę - a do tego po prostu potrzeba zwykle nieco praktyki.
przez Samuel_Laszcz » poniedziałek 13 kwietnia 2009, 20:48
takie manewry nie wykonuje się codziennie więc czas na to na pewno będzie
przez jarq89 » czwartek 16 kwietnia 2009, 17:00
przez Ammut » czwartek 16 kwietnia 2009, 18:04
jarq89 napisał(a):Niewiem czy ten sposób został już opisany, ale mnie instruktor pokazał następujący schemat na ten manewr:
Podczas cofania z miejsca zatrzymania kiedy widzimy w prawej szybkie trójkątnej drugą tyczkę - robimy pół skrętu kierownicą, kiedy widzimy trzecią tyczkę - robimy drugi pół skręt kierownicą. Podczas powolnego skrętu kiedy widzimy na środku tylnej szyby środkową tyczkę (wyznaczającą miejsce zatrzymania) prostujemy koła.
Podczas dalszego cofania najlepiej korzystać z tylnej szyby, wspomagając się tylko od czasu do czasu prawym lusterkiem.
przez jasiek23 » czwartek 16 kwietnia 2009, 21:40