Witam - mam pytanie odnośnie zawracania a w zasadzie czy można wykonać to na biegu 1. Jest droga dwujezdniowa na niej miejsce do zawrócenia i skrętu w lewo (trzeba wchodzić bardzo ciasno w tą przetyczkę) , po zawróceniu należy wjechać od razu na lewy pas ponieważ jest tam linia ciągła odzielająca pasy ruchu.
Na kursie robiłem to na dwójce , ale jest tam cholernie ciasno więc duże ryzyko najechania na tą linię - na jedynce można by było podjechać wolniej i raczej pewniej wykonać ten manewr - ale nie jestem pewien czy jest to dobra technika ?
Drugi przypadek to skręt w prawo o 90 stopni ale zaraz po skręcie trzeba stanąć na STOPIE ( samochód o mało nie wystaje na drogę z której skręcaliśmy) , droga również bardzo wąska - wtym przypadku podobne pytanie.
Moim zdaniem redukcja biegu z dwójki na jedynkę chyba nie będzie przestępstwem , chociaż mój instruktor mówił że nie wolno zmieniać biegu na jedynkę w czasie jazdy ????? - ale przecież skrzynia jest zsynchronizowana więc nic sie nie stanie.
W poniedziałek mam egzamin więc czekam na odpowiedzi - pozdrawiam.[/img]