przez mati113 » poniedziałek 12 stycznia 2015, 17:00
przez Makabra » poniedziałek 12 stycznia 2015, 18:22
przez mati113 » poniedziałek 12 stycznia 2015, 18:56
Makabra napisał(a):Dokadnie tak, tylko jeeli redukujesz podczww hamowania silnikiem, pamietwj zeby sprzeglo puscic, inaxzej silnik kol nie hamuje.
przez lith » wtorek 13 stycznia 2015, 17:19
przez RBG » poniedziałek 13 kwietnia 2015, 01:30
przez szerszon » poniedziałek 13 kwietnia 2015, 07:05
Mając komputer zobaczysz,że w takim przypadku zużycie paliwa jest na poziomie 0,5-0.7 litra na godzinę.Na mój chlopski rozum jak się wrzuca na luz np. 200 m przed przeszkodą, to jest eco.
Bo jak zaczniemy hamować silnikiem na 4 biegu, to raczej nie przejedziemy 200 m.
Nie wiem skąd te wartości.Więc wg nowej szkoły eco, to trzeba hamowanie silnikiem rozpocząć jakieś 100 przed przeszkodą
przez Makabra » poniedziałek 13 kwietnia 2015, 08:42
RBG napisał(a):A umiałby ktoś mi wytłumaczyć, jaki zysk z tego eco-hamowania ? Bo widziałem, że fizycy są na tej sali.
Rozumiem, że mniejsze zużycie hamulców? A poza tym?
Na mój chlopski rozum jak się wrzuca na luz np. 200 m przed przeszkodą, to jest eco.
Bo jak zaczniemy hamować silnikiem na 4 biegu, to raczej nie przejedziemy 200 m. Więc wg nowej szkoły eco, to trzeba hamowanie silnikiem rozpocząć jakieś 100 przed przeszkodą. A więc mamy 100 jazdy w wciśniętym pedałem "gazu", a potem 100 bez gazu. Czy to jest bardziej eko/nom/log/iczne niż 200 m na luzie?
przez domnvito007 » poniedziałek 16 listopada 2015, 00:36
przez lith » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:42
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 23:13
przez Makabra » wtorek 17 listopada 2015, 08:50
przez Borys_q » wtorek 17 listopada 2015, 18:50
przez Makabra » czwartek 19 listopada 2015, 08:40
przez Borys_q » czwartek 19 listopada 2015, 08:46
przez WojtekS » sobota 16 stycznia 2016, 23:29