przez jasper1 » środa 08 października 2014, 21:10
Nie takie znów te kreski podobne, to kwestia wprawy w ocenie.
Prawidłowo oznakowany pas dla autobusów za skrzyżowaniem zaczyna się linią krawędziową przerywaną szeroką (linie i przerwy między nimi 1 na 1) i przede wszystkim napisem BUS. Taką samą linią oddzielona jest zatoka przystanku autobusowego.
Pasy włączania i wyłączania mają na pewnym odcinku linię pojedynczą przerywaną wydzielającą (linie i przerwy miedzy nimi są dłuższe niż w krawędziowej). Linia ta na początku na pewnym odcinku w pasie włączania poprzedzona jest linią ciągłą, więc nie wiem jak to pomylić z pasem dla autobusu.
Pas postojowy jest wydzielony bardzo gęstą grubą linią (dwa razy gęstszą niż krawędziowa).
Jak masz z tym problem, to proponuję po pierwsze zobaczyć te linie i ich zastosowanie w rozporządzeniu w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych, a jak nie pomoże, to na piechotę przelecieć się i na spokojnie pooglądać na drodze różnice między tymi liniami i powinno przestać się mylić.
Strach przed porażką, przed wyjściem na głupka to główna przeszkoda w uczeniu się
Genius is one percent inspiration and ninety-nine percent perspiration