przez macko » piątek 03 października 2014, 20:52
przez Makabra » piątek 03 października 2014, 21:02
przez Uciekaj1 » piątek 03 października 2014, 21:06
przez oskbelfer » piątek 03 października 2014, 21:54
przez Uciekaj1 » piątek 03 października 2014, 21:56
oskbelfer napisał(a):diesla najlepiej kręcić do 15 tyś
przez Borys_q » piątek 03 października 2014, 22:38
Mój znajomy mechanik mówi że na 1 tak się nie kręci i że niszcze silnik i sprzęgło.
przez Makabra » piątek 03 października 2014, 22:49
przez Drezyna » sobota 04 października 2014, 19:03
Makabra napisał(a):Sprzeglo bedzie dostawac jak bedzie juz na wykonczeniu. Wtedy bedzie sie slizgalo i mozna je dokonczyc takim kreceniem.
przez szymon1977 » poniedziałek 06 października 2014, 01:19
Właściwie to mógł Cię jedynie pochwalić.macko napisał(a):Podczas kursu bardzo często tak robiem i instruktor mi nic nie mówił.
przez Makabra » poniedziałek 06 października 2014, 09:23
pieter napisał(a):Drezyna napisał(a):Makabra napisał(a):Sprzeglo bedzie dostawac jak bedzie juz na wykonczeniu. Wtedy bedzie sie slizgalo i mozna je dokonczyc takim kreceniem.
A jaka jest różnica, czy się ostro kręci na jedynce czy na piątce?
Na piątce zdecydowanie łatwiej o poślizg sprzęgła niż na jedynce.
przez Drezyna » poniedziałek 06 października 2014, 20:48
przez WojtekS » wtorek 07 października 2014, 00:29
przez Drezyna » wtorek 07 października 2014, 11:01
WojtekS napisał(a):Wniosek z tego płynie taki, że jeśli nie ma konkretnego uzasadnienia w sytuacji na drodze, na I biegu powinno się starać jechać jak najkrócej, i zmieniać go na II bieg jak najwcześniej.
przez szymon1977 » środa 08 października 2014, 01:20
przez Uciekaj1 » środa 08 października 2014, 08:28
szymon1977 napisał(a):o ile dobrze pamiętam, to Omega 2.0 miała tak długą dwójkę (ponad setą dało rady), że bez wkręcenia na jedynce i po zmianie na dwójkę a nie szła w ogóle.