przez kasjopeja » czwartek 07 sierpnia 2014, 15:29
przez oskbelfer » czwartek 07 sierpnia 2014, 15:42
przez Makabra » czwartek 07 sierpnia 2014, 17:23
przez kasjopeja » czwartek 07 sierpnia 2014, 18:28
przez Makabra » czwartek 07 sierpnia 2014, 22:04
przez kasjopeja » czwartek 07 sierpnia 2014, 23:08
przez szerszon » czwartek 07 sierpnia 2014, 23:34
A grawitacja ?Jak jedziesz z górki to i tak gaz musisz delitaknie wcisnąć bo samochód będzie hamować.
Ja pytam tylko o to, czy ekonomiczniej jest zjechać z górki na luzie, bez hamowania, czy jechać na lekko wciśniętym gazie na 5tym biegu?
Żeby zjechać z górki o której mówię trzeba mieć lekko wciśnięty gaz.
przez kasjopeja » piątek 08 sierpnia 2014, 00:03
przez papadrive » piątek 08 sierpnia 2014, 00:07
przez Borys_q » piątek 08 sierpnia 2014, 01:38
A co ma wjazd pod gorke do zjazdu z gorki? Przeciez moga byc inne katy najzdu i zjazdu. Na kazdym biegu z gorki jest ekonomicznie, byle nie na luzie.
Czy nikt mnie tu nie rozumie? jak jedziesz z górki bez gazu to silnik przecież hamuje i musisz go dodać (lekka górka, a nie jakaś stromizna). Widzę, że nawet moderator nie czyta ze zrozumieniem. Pytanie pozostaje otwarte.
przez lith » piątek 08 sierpnia 2014, 02:10
przez Borys_q » piątek 08 sierpnia 2014, 02:25
Oczywiście, że są takie górki, że opory silnika sa większe niż grawitacja i autko zwyczajnie hamuje mimo jazdy na 5tce.
przez lith » piątek 08 sierpnia 2014, 02:29
przez oskbelfer » piątek 08 sierpnia 2014, 08:27
Makabra napisał(a):A co ma wjazd pod gorke do zjazdu z gorki?
przez Makabra » piątek 08 sierpnia 2014, 09:56
kasjopeja napisał(a):Napisałam:
Żeby zjechać z górki o której mówię trzeba mieć lekko wciśnięty gaz.
Czy nikt mnie tu nie rozumie? jak jedziesz z górki bez gazu to silnik przecież hamuje i musisz go dodać (lekka górka, a nie jakaś stromizna). Widzę, że nawet moderator nie czyta ze zrozumieniem. Pytanie pozostaje otwarte.