przez lith » środa 04 czerwca 2014, 12:04
przez Grzego90 » środa 04 czerwca 2014, 12:13
kombi napisał(a):Jakie auto, silnik, rok produkcji?Grzego90 napisał(a):Powyżej 3 tyś. obrotów to już nie ma mocy, ani nic, tylko silnik wyje
przez kombi » środa 04 czerwca 2014, 12:38
Jak chcesz szybko zwiększyć prędkość to jest sens. Im niższy bieg tym samochód lepiej przyspiesza.Grzego90 napisał(a):Tzn nie ma mocy, w sensie, że najlepiej ciągnie w przedziale 2.5-3 tyś., na wyższych nie ma sensu piłować.
przez Grzego90 » środa 04 czerwca 2014, 13:29
przez samotnyGeorge » piątek 06 czerwca 2014, 20:37
Auriga napisał(a):Zapewne Mazda 323f ;]
przez Grzego90 » sobota 07 czerwca 2014, 20:56
przez szymon1977 » niedziela 08 czerwca 2014, 02:45
Grzego90 napisał(a):Silnik 1.2, 75 km, 2002 r. corsa.
przez Grzego90 » niedziela 08 czerwca 2014, 09:12
przez papadrive » niedziela 08 czerwca 2014, 10:16
przez szymon1977 » niedziela 08 czerwca 2014, 11:18
Ja w Polsce zawsze tankuję "98" na tanich stacjach ale nie na jakichś badziewnych tylko na ogólnopolskich sieciówkach, osobiście na NESTE (przypomniało mi się). Kosztuje o grosika więcej niż "95" na markowej stacji a silnik jakoś łagodniej na taniej "98" pracuje.Grzego90 napisał(a):I czasem też mam wrażenie, że od paliwa dużo zależy...
Po płaskim bez wciskania gazu do dechy jest ok. Tylko pamiętaj, że bardziej szkodliwe jest dla silnika wykorzystywanie 100 % jego możliwości niż kręcenie na obroty. Jak poznać, że jedziesz na 100%? Wciskasz delikatnie gaz i samochód przyspiesza. Wciskasz do podłogi i przyspiesza tak samo tylko basem buczeć zaczyna. Lepiej tego unikać i redukować biegi.Grzego90 napisał(a):Tak w normalnych warunkach to trzymam obroty w zakresie 2.5-3 tyś., a jak obroty spadają do ok 1.5 to redukuje.
przez lith » niedziela 08 czerwca 2014, 18:06
przez papadrive » niedziela 08 czerwca 2014, 21:15
przez lith » niedziela 08 czerwca 2014, 23:06
przez papadrive » poniedziałek 09 czerwca 2014, 14:08
przez lith » poniedziałek 09 czerwca 2014, 14:27