Sprzęgło - hamulec / hamulec - sprzęgło

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Sprzęgło - hamulec / hamulec - sprzęgło

Postprzez Borys_q » poniedziałek 12 maja 2014, 17:59

Borys_q co ty masz traume z tą dwumasą ?


Wiesz jakoś tak mam ze jak to słyszę to mi oko lata.

albo cie stać na auto albo nie, zawsze można pomyśleć kupić benę a nie dizla, auto jest do jeżdżenia a nie do patrzenia


Wiesz mnie stać na samochód, diesla nie kupie z przekonania. Jak patrze jak średnio przeciętny kierowca z pod świateł rusza 4 razy zanim włączy mu się zielone, albo trzyma auto paląc sprzęgło pod górkę a potem płaczę na różnych forach ile to nie wydał, albo jak słyszę te zajeżdżone padliny na parkingach to mi żal.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 12 maja 2014, 18:54 przez Borys_q, łącznie zmieniany 1 raz
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sprzęgło - hamulec / hamulec - sprzęgło

Postprzez gorlik » poniedziałek 12 maja 2014, 18:16

no to sie pytam od początku
Co w aucie jest jakie urządzenie
że nie zrywa rozrządu jak kola z napedem zablokuje?
np hamowanie z abs lub bez niego to sily na uklad napedowy są ogromne
gorlik
 
Posty: 41
Dołączył(a): czwartek 08 maja 2014, 15:12

Re: Sprzęgło - hamulec / hamulec - sprzęgło

Postprzez Borys_q » poniedziałek 12 maja 2014, 18:18

Co w aucie jest jakie urządzenie
że nie zrywa rozrządu jak kola z napedem zablokuje?


Napęd rozrządu generalnie dużych sił nie przenosi.
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sprzęgło - hamulec / hamulec - sprzęgło

Postprzez maximusss » poniedziałek 12 maja 2014, 18:49

Borys_q masz racje teraz diesle to nie to co kiedyś, proste konstrukcje które jeździły na wszystkim, tym bardziej że ropa w cenie benzyny więc oszczędność żadna ...

gorlik ale drążysz temat, w trakcie hamowania do silnika jeśli trzeba podawane jest cały czas paliwo, więc wytraca on obroty sukcesywnie a czujnik obrotów dba o to aby nie zgasł całkowicie
więc to nie jest tak że po zdjęciu nogi z gazu i hamowaniu schodzi on z powiedzmy 5000 na nagle 900 obrotów, jak cie to tak męczy to poszukaj w sieci materiałów na temat funkcjonowania silnika ...
maximusss
 
Posty: 57
Dołączył(a): wtorek 24 grudnia 2013, 19:29

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości