Podwodne okręty atomowe ?Wyobrazasz sobie samolot/statel transantlantycki z silnikiem typowo elektrycznym?
przez szerszon » poniedziałek 26 stycznia 2015, 23:43
Podwodne okręty atomowe ?Wyobrazasz sobie samolot/statel transantlantycki z silnikiem typowo elektrycznym?
przez lith » wtorek 27 stycznia 2015, 00:26
przez pasqudek » wtorek 27 stycznia 2015, 22:56
szerszon napisał(a):Podwodne okręty atomowe ?Wyobrazasz sobie samolot/statel transantlantycki z silnikiem typowo elektrycznym?
przez szerszon » wtorek 27 stycznia 2015, 23:29
przez kamisucha » poniedziałek 09 marca 2015, 17:21
daghda napisał(a):Miałem dwa benzyniaki, jeden z LPG, drugi bez (EcoDriving? No thanks, I drive Lancia...) a teraz mam diesla. Ale to wolnossący jest... i odwiedzając trzy różne fora motoryzacyjne, tematy przewijające się to notoryczne problemy z dieslem.
przez piotrekbdg » sobota 07 listopada 2015, 14:09
przez SJS » niedziela 15 listopada 2015, 21:39
przez lith » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:59
przez szymon1977 » wtorek 17 listopada 2015, 20:52
Poza tym sa duze, ciezkie i drogie jak sam... no bardzo drogie.lith napisał(a):...z akumulatorami jest wieczny problem. Jak nówki to trzymają, a potem siadają.
przez Borys_q » wtorek 17 listopada 2015, 21:25
przez szymon1977 » wtorek 17 listopada 2015, 23:46
przez piotrekbdg » środa 18 listopada 2015, 19:58
szymon1977 napisał(a):Czasy dobrych samochodow minely. Wezmy taka Vectre A 2.0 - nie zepsuta junkersem byla szybka, palila niewiele a nie psula sie wcale. Bo co niby mialo sie zepsuc w tak prostym silniku? Bez problemu na dwojce jechala od 0 do 100, na trojce od 30 do 150. Zaden nowoczesny silnik tego nie potrafi!
przez szymon1977 » środa 18 listopada 2015, 21:07
Bo technicznie nie jest to możliwe.piotrekbdg napisał(a):A skąd wiesz, że nie potrafi?
Tylko kilka diesli i żaden tego nie potrafił bo... już pisałem. A benzynowych 2.0 bez turbo w zasadzie już nie ma, zostały zastąpione przez 1.2-1.4 równie skomplikowane jak diesle, dziedzicząc przy okazji "turbo dziurę". Na papierze wszystko gra - ale kiedyś do 200 km/h wystarczały 4 biegi a teraz potrzeba 6.piotrekbdg napisał(a):Sprawdzałeś na własnej skórze większość dostępnych diesli/benzyniaków o pojemności do 2.0l?
przez piotrekbdg » środa 18 listopada 2015, 21:20
szymon1977 napisał(a):Bo technicznie nie jest to możliwe.piotrekbdg napisał(a):A skąd wiesz, że nie potrafi?Tylko kilka diesli i żaden tego nie potrafił bo... już pisałem. A benzynowych 2.0 bez turbo w zasadzie już nie ma, zostały zastąpione przez 1.2-1.4 równie skomplikowane jak diesle, dziedzicząc przy okazji "turbo dziurę". Na papierze wszystko gra - ale kiedyś do 200 km/h wystarczały 4 biegi a teraz potrzeba 6.piotrekbdg napisał(a):Sprawdzałeś na własnej skórze większość dostępnych diesli/benzyniaków o pojemności do 2.0l?
A jak będziesz miał okazję to polecam przejażdżkę jakimś starym, dobrym 3 litrowym R6 z ręczną skrzynią biegów (tylko nie pomyl z jakimś nowoczesnym V6). W124 260E, 300E; E39 530i, 535i; Omega A 2.6/3.0... a może W124 300D? Warte każdego litra benzyny.
przez szymon1977 » środa 18 listopada 2015, 21:44
Dwie turbosprezarki, wtrysk bezposredni, zmienne fazy rozrzadu i 6 lub 7 biegowa skrzynia ukrywajaca turbodziure, ecologia, ekonomia, downsizing, dziura ozonowa... Komplikacja na poziome promu kosmicznego a parametry zewnetrzne nieco lepsze niz Vectra A 2.0. A przyjemnosc z jazdy zadnapiotrekbdg napisał(a):...co rozumiesz przez silnik nowoczesny...