Masz samochód, a nie masz instrukcji? Pewnie jakaś piracka wersja.
Skoro jest tam ostrzeżenie przed ciśnieniem, to nic innego jak wyrównawczy chłodziwa. W Civicach (na pewno 4 i o ile pamiętam to w 5 też) ten zbiorniczek jest po lewej stronie wozu, tak jak na zdjęciu. Jak będziesz wymieniał żarówę to ten zbiornik się wysuwa do góry i zawiesza gdzieś obok, węże są elastyczne. W czwórce bez tej operacji jeszcze dało radę wymienić żarówkę (acz było to upierdliwe), ale tutaj już się tak nie da.
Do wspomagania lejesz olej do wspomagania i przekładni automatycznych, taki jak zalecany w instrukcji. Do hamulcowego DOT-3 albo DOT-4, one są mieszalne, ale lepiej dolać taki jaki jest - jak nie wiesz co masz to kup DOT-4 (twój wóz na pewno go akceptuje, zajrzyj do instrukcji ile tego) i jedź do mechanika na wymianę płynu, drogie to nie jest i hamulce będą pewne. Do chłodziwa dolewasz wodę destylowaną (wzrasta temperatura zamarzania, niebezpieczne w zimie) albo płyn chłodniczy (temperatura zamarzania spada, lepiej na zimę). Tylko nie lej Borygo, a najlepiej poszukaj z czego masz układ chłodzenia (mosiądz, aluminium czy coś innego), bo niewłaściwy płyn w niewłaściwym układzie wywoła szybką korozję rur metalowych i gumowych.
EDIT: do sprzęgła lejesz płyn hamulcowy, o ile ma osobny zbiornik. Możesz lać "słabszy" DOT-3, w tym układzie nie ma wysokich temperatur więc chodzi tylko o hydraulikę.
EDIT2: a przepraszam, zerknąłem na pełne zdjęcie komory i zbiornik chłodziwa faktycznie jest po drugiej stronie, taki biały. To ten nie wiem od czego jest, ale na fotce którą widziałem zawierał on jakiś niebieski płyn... A może faktycznie ten jest od hamulców, a pod szybą masz od sprzęgła i od wspomagania?