Pasek rozrządu

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Pasek rozrządu

Postprzez Radhezz » wtorek 01 maja 2012, 15:08

Pompa paliwa jest osobnym urządzeniem elektrycznym znajdującym się w baku, więc dedukcja o związku paska rozrządu z jej awarią jest nieco... dziwna. Tak samo zresztą jak ten zbieg okoliczności, no ale cóż...
[A][B][BE][C][CE][D][DE]
Pojazdy uprzywilejowane ABCD
Jeśli nie przeklinasz w trakcie prowadzenia samochodu, to znaczy, że prawdopodobnie należysz do tej grupy kierowców, na których my wszyscy przeklinamy.
Avatar użytkownika
Radhezz
 
Posty: 756
Dołączył(a): poniedziałek 05 marca 2012, 15:30
Lokalizacja: Opole

Re: Pasek rozrządu

Postprzez BOLEKlodz » wtorek 01 maja 2012, 21:53

Jeśli pompa jest mechaniczna - napędzana od silnika i jest blisko, to mogła ucierpieć, ale w to wątpię. Jeśli elektryczna, to nie miała szansy na jakieś obrażenia podczas zerwania paska.
BOLEKlodz
 
Posty: 326
Dołączył(a): środa 19 stycznia 2011, 17:11

Re: Pasek rozrządu

Postprzez wlodix » piątek 04 maja 2012, 23:53

oskbelfer napisał(a):Czy możesz podać przykład takiego "bezkolizyjnego silnika", tzn. producent, oznaczenie ... coś co pozwoli zidentyfikować ten silnik i poznać jego rozwiązania konstrukcyjne :) ?

Starsze "prawdziwe" modele Volvo (seria 200, 700, 900) wyposażone w silniki benzynowe 2319 cm3 (tylko 8 zaworowe).
Oznaczenia silników to np. B230E. Jeśli chodzi o budowę to komora spalania w głowicy jest znacznie wklęsła, co za tym idzie grzybek zaworu podczas pełnego otwarcia praktycznie nie przekracza płaszczyzny głowica-blok.
wlodix
 
Posty: 19
Dołączył(a): sobota 21 kwietnia 2012, 20:40

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 45 gości