Baranek napisał(a):Podejrzewam, że takich jak ja jest więcej... więc - w co - waszym zdaniem powinna być wyposażona kamerka.
MOże Wasze odpowiedzi skondensowane w jednym miejscu przydadzą się innym "polującym" na kamerkę.
Więc mam takie pytania:
- minimalna rozdzielczość?
- czujnik przeciążenia (G)?
- tryb nocny - co to oznacza de facto - czy te diodki (z waszej praktyki) coś w ogóle dają?
- kąt - czy 120 stopni wystarcza - waszym zdaniem?
- zasilanie - czy wystarczające jest poprzez USB?
- włączanie - po przekręceniu zapłonu, czy też uruchomieniu samochodu, (i/lub) poprzez czujnik ruchu - bo wyobrażam sobie, ze idę do hipermarketu ludziska kręcą się koło samochodu - to kamerka powinna nagrywać- jak to z waszej praktyki?
- przycisk zatrzymywania filmu (tj. żeby dalej się nie zapętlał) - potrzebny?
- pojemność akumulatorka - ma duże znaczenie?
- czy macie zawsze podłączoną kamerkę do gniazda zapalniczki? (może są jakieś inne patenty?)
- inne ważne/niezbędne cechy Waszym zdaniem (jako praktyków)
Przy okazji zapytam - czy taka kamerka (nie ma zdaje się tylko przycisku zatrzymywania filmu - chyba że się mylę)
http://allegro.pl/kamera-samochodowa-re ... 09158.html
to w ogóle warta jest uwagi? Czy to totalna chińszczyzna i za 2 tyg. będę ją reklamował?;)
G-sensor to jest żyroskop/akcelerometr a nie czujnik przeciążenia
Kup lepiej G1WH zamiast tego wynalazku