przez lith » wtorek 10 sierpnia 2010, 01:48
przez cman » wtorek 10 sierpnia 2010, 10:16
annubis17 napisał(a):93r. - mój samochód, gaźnik, produkowany do 96r.
Audi wujka z 95r. - gaźnik.
Duża część społeczeństwa ma właśnie takie samochody, więc uprzejmie proszę o nierobienie tutaj złudzenia że każdy ma super nowy wóz, bo trochę to niegrzeczne mieć gdzieś takich ludzi i ich samochody.
przez jan2294 » środa 11 sierpnia 2010, 10:15
przez WojtekS » środa 11 sierpnia 2010, 12:42
lith napisał(a):Ale jak zrzucę bieg odpowiednio w dół to mogę zahamowac silnikiem nie mniej skutecznie niz hamulcem roboczym.
Wyżej ktoś wspominał o zatrzymywaniu sie silnikiem prawie do 0... raczej nie robi tego bez zmiany biegów, a zmiana prędkości jest dość znaczna.
przez jan2294 » środa 11 sierpnia 2010, 13:03
przez ixi25 » środa 11 sierpnia 2010, 13:48
jan2294 napisał(a):dusił hamulec? nie szkoda ci go? ja wole zredukowac z 5 biegu do 3 i zmniejszyc prędkośc z tych 120 do jakis 80 i spokojnie go pokonac i przyspieszyc i znów wrzucic 5 bieg
oszczędność tarcz, klocków i paliwa!!!
przez jan2294 » środa 11 sierpnia 2010, 14:09
czyli co? nigdy po redukcji nie mam wyższych obrotów niz te 4000 a odcięcie mam przy ok 7000ixi25 napisał(a):jan2294 napisał(a):dusił hamulec? nie szkoda ci go? ja wole zredukowac z 5 biegu do 3 i zmniejszyc prędkośc z tych 120 do jakis 80 i spokojnie go pokonac i przyspieszyc i znów wrzucic 5 bieg
oszczędność tarcz, klocków i paliwa!!!
A pomyślałeś o rozrządzie??
przez annubis17 » środa 11 sierpnia 2010, 14:26
jan2294 napisał(a):czyli co? nigdy po redukcji nie mam wyższych obrotów niz te 4000 a odcięcie mam przy ok 7000ixi25 napisał(a):jan2294 napisał(a):dusił hamulec? nie szkoda ci go? ja wole zredukowac z 5 biegu do 3 i zmniejszyc prędkośc z tych 120 do jakis 80 i spokojnie go pokonac i przyspieszyc i znów wrzucic 5 bieg
oszczędność tarcz, klocków i paliwa!!!
A pomyślałeś o rozrządzie??
przez jan2294 » środa 11 sierpnia 2010, 18:33
przez annubis17 » środa 11 sierpnia 2010, 18:42
jan2294 napisał(a):ja mówie o zwykłych drogach np jadę 130 i chce zwolnic to wrzucam 4 bieg a jak mam 100 do wrzucam 3 bieg i zwalniam
i robie to tak ze nie czuc szarpnięcia daje między gaz i wolniutko puszczam sprzęgło tak ze nikt nie czuje tego
przez cman » środa 11 sierpnia 2010, 19:14
annubis17 napisał(a):Na zwykłej drodze jest ograniczenie do 90km/h więc łamanie prawa nas tutaj nie interesuje.
przez annubis17 » środa 11 sierpnia 2010, 19:26
cman napisał(a):annubis17 napisał(a):Na zwykłej drodze jest ograniczenie do 90km/h więc łamanie prawa nas tutaj nie interesuje.
Tak, tak, tutaj wszyscy jeździmy w ścisłej zgodzie z ograniczeniami :lol:.
przez cman » środa 11 sierpnia 2010, 19:44
przez annubis17 » środa 11 sierpnia 2010, 19:54
cman napisał(a):A ja nie widzę powodu, dla którego przekraczanie dopuszczalnych prędkości uznawać, za "szalenie na drogach".
I to nie jest raczej temat o przekraczaniu prędkości...