przez Dark_kNight » poniedziałek 10 stycznia 2005, 20:37
przez edonis » poniedziałek 10 stycznia 2005, 20:56
Dark_kNight napisał(a):haha ja też w to nie bardzo wierzę :D ale tak mi mówił koleś który takim modelem jechał. Okaże sie gdy odbiore prawo jazdy i wyskocze na autostrade. Mowił ze 100 km to juz do odcięcia paliwa...
przez Dark_kNight » poniedziałek 10 stycznia 2005, 20:58
przez Sławek_18 » poniedziałek 10 stycznia 2005, 22:50
przez Dark_kNight » poniedziałek 10 stycznia 2005, 22:52
przez jezierek » wtorek 11 stycznia 2005, 01:38
przez dorsio » sobota 15 stycznia 2005, 14:06
podobno moja Honda ciągnie na dwójce 100 km, ale jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ;]
przez edonis » czwartek 20 stycznia 2005, 10:49
edonis napisał(a):Nie radzę - nic Ci to nie da...
Przejrzyj wykresy mocy i momentu dla tego silnika.
Powyżej 6300 obr/min będzie tylko mocniej ryczało, a szybciej nie pójdzie.
przez Thomasso » czwartek 20 stycznia 2005, 18:48
przez miros » czwartek 20 stycznia 2005, 20:18
przez Thomasso » czwartek 20 stycznia 2005, 20:25
przez barteks2 » środa 26 stycznia 2005, 23:01
przez bialy » czwartek 27 stycznia 2005, 00:33
Thomasso napisał(a):Czy da się osiągnąć 100 km/h na drugim biegu?
Dużo zależy od przełożenia drugiego biegu,oraz od limitera obrotów przy jakich nastąpi odcięcie zapłonu. Po zainstalowaniu LPG limiter nie zadziała,czyli da się "rozkręcić" silnik do takich obrotów, przy których auto więcej już nie "pójdzie" lub zakończy się to uszkodzeniem silnika.
Silniki Hondy osiągają moc pewnie przy obrotach rzędu 6000 obr/min, więc podejrzewam,że zapłon odcinany jest przy obr. 6500-7000.
przez Dark_kNight » wtorek 15 lutego 2005, 16:47
przez cappricio » czwartek 25 sierpnia 2005, 21:24