przez chantal » czwartek 05 lutego 2009, 20:34
przez BOReK » czwartek 05 lutego 2009, 20:47
przez chantal » czwartek 05 lutego 2009, 20:54
przez marcij » czwartek 05 lutego 2009, 21:48
przez chantal » czwartek 05 lutego 2009, 23:11
przez lled3 » czwartek 05 lutego 2009, 23:39
przez slayer17 » piątek 06 lutego 2009, 17:17
przez moni84 » piątek 06 lutego 2009, 22:32
BOReK napisał(a):Jeśli chodzi o te z rozrządu, bo tam są takie jeśli już, to mogą kosztować swoje. Odpowiadają za otwieranie zaworów silnika w odpowiednim momencie, padnięcie któregoś może dać dwa rezultaty:
- dany zawór nie będzie się otwierał w ogóle, przez co zauważalnie spadną osiągi silnika,
- dany zawór nie będzie się otwierał we właściwym momencie (to rzadziej), przez co zostanie sklepany przez tłok, a wtedy zabawa będzie znacznie droższa.
Najlepiej jedź do jeszcze innego warsztatu i niech sprawdzą czy faktycznie trzeba.
przez BOReK » sobota 07 lutego 2009, 12:19
przez moni84 » niedziela 08 lutego 2009, 02:39
BOReK napisał(a):Aha. Pośredniczą w przekazywaniu siły z krzywki na zawór? Pośredniczą. Co będzie jak przestaną? Zawór nie będzie się otwierał - wiadomo co z tego wynika. Nie wspomnę już o złośliwości losu, gdy coś się jednak jeszcze urwie przy takim elemencie i zacznie latać pod głowicą. I tak, jest szansa, że z jakiegoś powodu zawór się zablokuje w pozycji otwartej.
przez lled3 » niedziela 08 lutego 2009, 11:29
Tak czy owak lepiej zrobić to jak najszybciej i po problemie.
przez BOReK » niedziela 15 lutego 2009, 19:16
przez xpawelx777 » czwartek 26 listopada 2015, 21:37
przez oskbelfer » piątek 27 listopada 2015, 19:10
moni84 napisał(a):
buahahahaha człowieku nie osmieszaj sie
Jest taka zasada ze nie wypowiadamy sie na tematy o których nie mamy bladego pojęcia. Proponuje zamknąć ten temat bo to co tu sie pisze to szczyty żenady