linia podwójna ciągła przerwanie

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

linia podwójna ciągła przerwanie

Postprzez rusel » poniedziałek 19 października 2009, 23:02

kolejna sytuacja, pojazd skreca w droge poprzeczną, droga (jak to czesto sie zdarza) ma krotki wlot oznaczony linią przerywaną, pojazd "przycina" jednym kolem podwojną ciągłą, jaka waszym zdaniem interpetacja, przerwanie bezwzledne o czym mowi tabela 12 czy nie jestesmy bardziej papiescy od Papieża i zeby nie byc az tak drobiazgowym w oczach komisji oceniamy jako utrudnioną sytuacje dla prowadzacego ale na jego korzysc
Avatar użytkownika
rusel
 
Posty: 4301
Dołączył(a): wtorek 25 listopada 2008, 11:16

Postprzez Borys_q » wtorek 20 października 2009, 09:00

Poprostu sie nie pchać na takie skręty:)

Ja bym kontynuował ale czy to prawidłowo to nie mam pojęcia.
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Olin » wtorek 20 października 2009, 09:21

Dla mnie jest oczywiste, że jeżeli nie ma fizycznej możliwości nie najechania takiej linii to należy kontynuować jazdę. Tym bardziej, że często widzimy podobne sytuacje na drogach, ponieważ drogowcy malujący linie "pociągnęli" je za daleko lub na zbyt wąskiej jezdni.
Olin
 
Posty: 490
Dołączył(a): piątek 02 marca 2007, 10:38

Postprzez oskbelfer » wtorek 20 października 2009, 18:32

Borys_q napisał(a):Poprostu sie nie pchać na takie skręty:)

Ja bym kontynuował ale czy to prawidłowo to nie mam pojęcia.


Celna uwaga nie pchać się , natomiast kontunuacja jest ocenna:) a zapis tabeli 12 jest jednoznaczny


Olin napisał(a):Dla mnie jest oczywiste, że jeżeli nie ma fizycznej możliwości nie najechania takiej linii to należy kontynuować jazdę. Tym bardziej, że często widzimy podobne sytuacje na drogach, ponieważ drogowcy malujący linie "pociągnęli" je za daleko lub na zbyt wąskiej jezdni.


kontynuacja jest ocenna :) a zapis tabeli 12 jest jednoznaczny

Ja powiem tak - jeśli widziałbym sytuację i stwierdził że osobiście jestem w stanie wykonać manewr bez naruszania podwójnej ciągłej - przerywam gościowi i wynik negatywny w innym przypadku puszczam i niech się martwi komisja :)
sorry taki mamy klimat....sorry - na autostradach nie ma skrzyżowań, am sorry
N'attendez pas le Jugement dernier. Il a lieu tous les jours.
Avatar użytkownika
oskbelfer
 
Posty: 3596
Dołączył(a): czwartek 18 września 2008, 19:17
Lokalizacja: Polska

Postprzez Borys_q » środa 21 października 2009, 12:47

Szanowni kandydaci, najłatwiejszym sposobem na zdanie egzaminu w roli oceniającego jest idealna jazda kierującego więc nie utrudniajcie mu życia bo sobie sami utrudnicie!!!
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk


Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości