Czy można wykupić sobie godz jazdy...

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Czy można wykupić sobie godz jazdy...

Postprzez kaskarzyna » poniedziałek 20 lipca 2015, 20:27

i pojeździć sobie poza miejscowością w której zdawało się egzamin? Rok temu zrobiłam sobie prawko w małej miejscowości, ostatnio stwierdziłam że jestem kierowcą z "najniższej półki" I w związku z tym chciałabym się bardziej doszkolić, ale tym razem w nieco większym mieście. Co myślicie, czy istnieje taka opcja jak wykupienie jazd "doszkalających" i czy można u tego samego instruktora co się uczyłam jeździć na początku kursu? Proszę o odp. :)
kaskarzyna
 
Posty: 3
Dołączył(a): poniedziałek 20 lipca 2015, 20:11

Re: Czy można wykupić sobie godz jazdy...

Postprzez Makabra » poniedziałek 20 lipca 2015, 21:12

Można wykupić u swojego albo u innego instruktora, tylko możesz się spotkać z tym że będziecie jeździć bez 'elki" na dachu. Przynajmniej tak to powinno wyglądać zgodnie z prawem.
Avatar użytkownika
Makabra
 
Posty: 2168
Dołączył(a): wtorek 19 maja 2009, 23:00

Re: Czy można wykupić sobie godz jazdy...

Postprzez Borys_q » poniedziałek 20 lipca 2015, 21:50

I jak nabroisz to ty dostaniesz mandat. Ja bym zakombinował jakieś auto i jechał sam lub ze znajomym,
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Czy można wykupić sobie godz jazdy...

Postprzez kaskarzyna » wtorek 21 lipca 2015, 15:58

To istnieje, na to, jakieś prawo??? (jestem bardzo zaskoczona ... :( Myślałam, że jak się będę doszkalała, to będzie "L" na dachu, w końcu użytkownicy ruchu drogowego powinni wiedzieć, że ktoś się uczy, a przy okazji nie będą zaskoczeni niedozwolonymi zachowaniami kursanta (o ile takie będą).
kaskarzyna
 
Posty: 3
Dołączył(a): poniedziałek 20 lipca 2015, 20:11