Czy ja pirat jestem ;-)

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Czy ja pirat jestem ;-)

Postprzez sledgehammer » piątek 21 maja 2004, 21:54

Witam serdecznie!
Ja jestem w trakcie kursu na prawko, dzisiaj za mną 15 godzina i kilka refleksji z tej okazji. Po pierwsze jeżdżę już od trzech lat więc prowadzenia samochodu nikt nie musiał mnie tam uczyć. Nie, nie mam problemów z gaśnieciem, używam w mieście bardzo swobodnie czterech biegów a jak wyjadę na kawałek obwodnicy to dla relaksu 110-120 km/h. Ale widzę jak jeżdżą ci, którzy odwożą mnie do domu, czyli uczniowie inni: 40 km/h, drugi bieg, ręce zaciśnięte na kierownicy i błędny wzrok. I wiecie co, tak sobie czytam to forum i dochozdę do wniosku że wiele ale to wiele osób nie powinno mieć prawa jazdy, brakuje im wyraźnie predyspozycji, wszystko mają sztucznie wyuczone. Do mnie instruktor czepia się najwyżej że za szybko jeżdżę (no ale w mieście 80 nie przekraczam 8) ). A ten placyk? Manewry dzisiaj robiłem z predkoscia 20-25 i jakoś wychodzi wszystko. Wszystko jest kwestią wyczucia samochodu. Dodam że codziennie jeżdżę samochodem ojca. Jeśli mogę swoją wiedzą pomóc komukolwiek zdającemu, uczącemu się itd. to bardzo chętnie. Pozdrawiam. :lol:
sledgehammer
 
Posty: 1
Dołączył(a): piątek 21 maja 2004, 21:41
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Snuj ze Szczecina » piątek 21 maja 2004, 23:10

Przyszedłeś na Forum się pochwalić czy z problem ?
Też dużo potrafię, ale się nie chwale, bo człowiek musi być skromny.

Ale widzę jak jeżdżą ci, którzy odwożą mnie do domu, czyli uczniowie inni: 40 km/h, drugi bieg, ręce zaciśnięte na kierownicy i błędny wzrok.